Automatizacija turističke ponude

Softversko rješenje tvrtke Lemax unaprijeđuje rad turističkih djelatnika

Uz kompletno upravljanje rezervacijskim procesom, Lemax pokriva i širok spektar drugih aktivnosti

Lemax, IT tvrtka koja se bavi razvojem i prodajom softvera namijenjenog turističkim agencijama i turoperatorima na globalnom tržištu, potpisnik je ugovora s Asian Trails, vodećom turističkom agencijom iz Tajlanda.

Riječ je o najvećem ugovoru koji je Lemax potpisao od trenutka izlaska na globalno tržište, a implementacijom kojega će podržati rad više od 700 zaposlenika s preko 4000 partnera i 8 tržišta koja zajednički pokrivaju gotovo trećinu stanovnika planete.

Asian Trails upravlja većinom aranžmana koji se ugovaraju u Hrvatskoj za turističke usluge u Kambodži, Kini, Indoneziji, Maleziji, Mjanmaru, Singapuru, Tajlandu i Vijetnamu.

Mate Kostovski, direktor i osnivač Lemaxa.

„Osim u početku, kada smo bili fokusirani na isključivo na turizam, ulaskom na globalno tržište sa softverom u potpunosti kreiranim hrvatskim znanjem i investicijama, zamah našem rastu osigurala je promjena poslovnog modela. Iako smo u početku pretežito poslovali prema lifetime licence modelu, opredijelili smo se za SaaS model poslovanja, odnosno „software as a service,“ što nas je izdvojilo na hrvatskom i donijelo nove korisnike na stranim tržištima. Naš softver korisnicima,turističkim agencijama i turoperatorima, pomaže povećati efikasnost i prodaju.

Uz kompletno upravljanje rezervacijskim procesom, pokriva širok spektar aktivnosti budući da imamo specijalizirane module za marketing, prodaju, računovodstvo, financije te logistiku. Najveća prednost ovakvog sveobuhvatnog sustava je značajno ubrzanje i automatizacija svih operativnih procesa, na koje naši korisnici troše puno vremena i resursa. Na taj način se oni mogu više posvetiti razvoju svog poslovanja te odnosu s njihovim klijentima, a krajnja dobrobit im je, naravno, povećanje prodaje i profita, istaknuo je Mate Kostovski, direktor Lemaxa.

Lemax danas ima više od 120 korisnika na svim kontinentima, osim Antarktike, pokrivajući kompanije veličine od 20 do preko 600 zaposlenika. Tvrtka je u stopostotnom hrvatskom vlasništvu te će kao najveću investiciju, u visini između 8 i 10 milijuna eura, izdvojiti za prelazak na moderniju arhitekturu, najviše na izdvajanje monolitne aplikacije u mikroservise (refaktoring).

Tvrtka je to nazvala “Strategija 2023” a cilj joj je do te godine prepisati kod svog softvera na noviju tehnologiju.

„Mišljenja smo da će u budućnosti većina softvera na tržištima nuditi sličan set funkcionalnosti, a komparativna prednost bit će razina usluge koja će se nuditi korisnicima. Zato značajno ulažemo i unaprjeđujemo ovaj segment i posebnu pozornost usmjeravamo na prilagodbu poslovnih procesa korisnika našem softveru, edukaciju i treninge njihovih zaposlenika uz izradu prilagođenih uputa za korištenje,“ istaknuo je Kostovski.
___

%d blogeri kao ovaj: