Digitalni turizam u EU

Turozam čini oko deset posto bruto društvenog proizvoda i zapošljava oko 26 milijuna ljudi u EU

Turizam je jedna od najvažnijih gospodarskih djelatnosti u Europskoj uniji – čini oko deset posto bruto društvenog proizvoda i zapošljava oko 26 milijuna ljudi kroz svoj izravan i neizravne utjecaje na ekonomiju.

I dok je točno da je Europska Unija globalni lider u smislu međunarodnih dolazaka turista, neke druge svjetske destinacije trude se Stari kontinent u tome stići i prestići.

Uz to, europski turistički sektor suočava se s promjenama koje donosi digitalna revolucija. Mnogi turisti svoja putovanja planiraju samostalno, pretraživanjem informacija na Internetu, i u tome se sve više koriste i raznim mobilnim aplikacijama.

Turisti o svojim putovanjima pišu na društvenim mrežama i svojim blogovima te na specijaliziranim komercijalnim kanalima posvećenima putovanjima kao što je TripAdvisor.

Mnoge europske tvrtke koje rade u turizmu shvatile su bit tih promjena i prilagodile su svoje ponude i proizvode digitalnim trendovima.

Međtuim, neke od tih promjena, primjerice pojava online platformi na kojima ljudi mogu podijeliti svoja iskustva, ali ono što imaju, s drugim ljudima, pojava su na koju se europski turistički djelatnici nešto sporije prilagoađavaju.

Europska unija svojim politikama dosta utječe na stanje u turističkom sektoru. Posebno je tu važna strategija ostvarenja jedinstvenog digitalnog tržišta – EU podržava digitalni turizam putem raznih fondova i inicijativa kao što su razni forumi, konferencije i webinari.

Više o svemu tome pročitajte OVDJE.
___

%d blogeri kao ovaj: