Kako komunicirati odgovornost?

Društvena odgovornost i odnosi s javnošću

Okrugli stol održan nakon predavanja Paula Afshara: Communicating Sustainability – ER or PR

Zagreb, 10. rujna 2019.  – Je li društvena odgovornost tek placebo koji tvrtkama pomaže da se osjećaju bolje u svakodnevnom poslovanju, u kojem, ponekad, neke od njih, čine i nešto što nije za pohvalu? Ili bi društvena odgovornost trebala biti alat u strateškom arsenalu metoda i postupaka za osnaživanje tržišne marke?

Što o tome misli generacija koja je nedavno ušla u radni kontingent, tzv., milenijalci? Većina ih kaže da će za manju plaću raditi u tvrtki čije je poslovanje više u skladu s njihovim vrijednostima. Isto misle i milenijalci kupci – kupovati će samo od tvrtki koje su bliže njihovim očekivanjima i shvaćanju etičnog i održivog poslovanja.

Štoviše, sve više ljudi koji se nalaze među onih jedan posto najbogatijih u svijetu, ljudi koje neki mediji u posljednje vrijeme sve više nazivaju i “klasom ulagača”, inzistira da tvrtka u koju ulažu novac (a riječ je o bilijunima dolara) bude društveno odgovorna tvrtka.

Paul Afshar je partner u londonskoj tvrtki FleishmanHillard Fishburn, koja je prošle godine bila proglašena najboljom velikom PR agencijom u svijetu

Svaka tvrtka treba biti društveno odgovorna tvrtka, a pristup društvenoj odgovornosti ne smije biti tek generator dobrog publiciteta.

Društvena odgovornost tvrtke promatrana u kontekstu odnosa s javnošću, treba biti generator konkretnih postupaka i djela. PR (i ne samo) u kontekstu društvene odgovornosti treba biti generator promjene ponašanja – kako svake tvrtke kao poslovnog entiteta koji funkcionira u zajednici tako i svakog njenog zaposlenika pa i kupca tvrtkinih proizovda.

To su naglasci iz današnjeg predavanja Paula Afshara, svjetskog stručnjaka za korporativne komunikacije i održivi razvoj. Predavanje su organizirali Hrvatska udruga poslodavaca, udruga Global Compact Hrvatska i Institut za društveno odgovorno poslovanje.

Paul Afshar je partner u londonskoj tvrtki FleishmanHillard Fishburn, koja je prošle godine bila proglašena najboljom velikom PR agencijom u svijetu (PRWeek Awards). Vodi odjel Svrhovitog poslovanja i zadužen je za regiju EMEA (Europe, Middle East and Africa). U prijašnjoj karijeri Paul Afshar je vodio e-trgovačku startup tvrtku u Kini, a svoje misli i zaključke o održivom poslovanju, odnosima s javnošću i globalnim ekonomskim pojavama objavljuje u člancima koje piše za Huffington Post, Independent, PR Week i u drugim medijima. Član je i žirija nagrade Meaningful Business 100 (MB100) koja promovira stotinu pojedinaca iz cijeloga svijeta koji se koriste svojim poslovnim utjecajem u ostvarenju ciljeva održivog razvoja Ujedinjenih naroda.

Događaj je privukao stotinjak stručnjaka za odnose s javnošću iz nekih naših najvećih kompanija i manjih i većih te utjecajnijih PR agencija.

Održan je i okrugli stol na kojem su sudjelovali Dubravka Štefanac Vinovrški – direktorica korporativnih komunikacija u tvrtki A1, Ivan Jurković – direktor korporativnih komunikacija tvrtke Dalekovod, Ljudmila Bratko Gašpić – direktorica korporativnih komunikacija u tvrtki Heineken Hrvatska te Stana Odak Krasić – prodekanica za nastavu Veleučilišta Vern.

______

%d blogeri kao ovaj: