Najbolji za oglašavanje: Facebook i Instagram

“Influenceri” najviše koriste YouTube

Plaćeni oglasi na tražilicama najučinkovitiji su oblik oglašavanja u turizmu

Zagreb, 10. ožujka 2020.  – Čitanost prvih stotinu internetskih odredišta u svijetu porasla je tijekom prošle godine, u odnosu na godinu prije, za osam posto, na 223 milijarde posjeta, kaže se u najnovijem izvještaju, 2020 Digital Trends kojeg je izradila tvrtka Similarweb.

Najveći rast čitanosti došao je s raznih mobilnih uređaja (pametnih mobitela i tablet računala), čak 30 posto ljudi prati sadržaje na Internetu putem tih uređaja.

Kad se pogledaju kategorije sadržaja, na Internetu se najviše čitaju i gledaju mrežne stranice za odrasle, kako erotske tako i one za ostvarivanje romantičnih veza, a nakon toga, na mreži nad mrežama, ljudi najviše igraju razne video-igre. I sve to više rade s prijenosnih uređaja nego s kućnih računala.

Naravno, ljudi i sve više kupuju putem Interneta. U tom segmentu, Amazon je najviše rastao, s prosjekom mjesečnih posjetitelja većim od 126 milijuna.

Uz sam rast trgovine, zabilježen je i blagi rast (1,6 posto) oglašavanja na društvenim mrežama. Ono što je tu zanimljivo, većina oglašivača, njih 68 posto, koji svoje proizvode i usluge oglašavaju putem tih kanala, kaže da su najučinkovitije reklame one koje objave na Instagramu i Facebooku.

Gotovo 60 posto svih čitatelja vijesti su ljudi koji to rade putem svojih mobitela.

Kad su u pitanju utjecajnici (“influenceri”), 77 posto stručnjaka za digitalni marketing kaže da u toj vrsti oglašavanja predvode YouTube i Facebook, a više od četvrtine koristi te dvije platforme u paketu u svojim kampanjama. TikTok je, što se digitalnog marketinga, još mali – no već je prerastao LinkedIn i Pinterest.

Oko 84% digitalnih marketingaša kaže da su plaćeni oglasi na tražilicama najučinkovitiji oblik marketinga, posebno kad su u pitanju putovanja.

Tijekom prošle godine, zabilježen je i znatan rast uporabe financijskih aplikacija za mobitele.

Više pojedinosti, možete, uz prethodnu registraciju, pročitati u izvještaju koji možete preuzeti OVDJE.

Odgovori

%d blogeri kao ovaj: