Novo ime, nova strategija

Vipent je postao A1

Vipnet, telekomunikacijska tvrtka koja u Hrvatskoj radi već punih devetnaest godina i ima dva milijuna korisnika te oko dvije tisuće zaposlenih, danas je promijenila ime u A1

Riječ je o promjeni tržišne marke (tzv. “rebrandingu”) u svih devet zemalja u kojima ta kompanija operira. Pet ih je već prošlo kroz taj proces, Hrvatska je bila šesta, a tvrtka će promijeniti ime i u Srbiji, Makedoniji i Bjelorusiji.

Proces transformacije trajao je devet mjeseci.

A1 će se od sada u svom poslovanju temeljiti na “tri stupa” nove strategije: prvi stup je potpuna usredotočenost na korisnika, drugi stup – stalno uvođenje novih usluga i treći – gradnja infrastrukture slijedeće generacije.

A1 je dosta novca već uložio i uložit će u razvoj optičke infrastrukture (FTTH) koja treba dosegnuti do što većeg broja (bar 1,2 milijuna) kućanstava. U tu svrhu A1 je aplicirao i za novac iz EU fondova.

A1 će uložiti i deset milijuna eura u razvoj novog podatkovnog (tzv. Tier 3) centra, i u druge elemente vlastitog IT sustava te u sigurnosne tehnologije.

Kad se gleda ukupno poslovanje, A1 Hrvatska će do 2020. uložiti čak 300 milijuna eura u digitalnu transformaciju.

Problem s time je što u Hrvatskoj nema dovoljno ljudi koji bi tu transformaciju trebali provesti pa će A1 dosta novca uložiti i u obrazovanje takvih kadrova.

Jedan od procesa u toj transformaciji je i “robotizacija” pozivnog centra – zapravo uporaba umjetne inteligencije (tzv. botova, posebnih softvera) u automatizaciji što većeg broja repetitivnih zadaća u poslovanju.

U strategiji je i odluka o što većem oslanjanju na vlastite IT kapacitete pri izradi vertikalnih rješenja, a manje na dobavljače.

Jiří Dvorjančanský, predsjednik Uprave A1 Hrvatska.

Prilagođavanjem novim navikama i potrebama korisnika te digitalnoj evoluciji oko nas i sami se mijenjamo iz tradicionalnog telekom operatora u digitalnu kompaniju. Iza promjene našeg brenda i naziva tvrtke stoji puno veća strateška promjena koja će utjecati na sve segmente našeg poslovanja. S novim brendom A1 namjeravamo postati vodič kroz složeno digitalno doba za sve naše korisnike, a njihove današnje potrebe ne mogu se zadovoljiti bez najmodernije infrastrukture poput optike, mreže nove generacije i 5G tehnologije.

Zato kao A1 nastavljamo s razvojem najbrže mobilne mreže nove generacije, koja korisnicima omogućava brzine i do 750 Mbit/s, te sa snažnim investicijama u vlastitu optičku mrežu za superbrzi Internet koja trenutno pokriva 500.000 tisuća kućanstava. Kao brend koji nudi sve konvergentne i ICT aspekte poslovanja kao što su mobilna, fiksna, TV i podatkovna rješenja te rješenja u oblaku i OTT usluge, želimo biti partner u digitalnoj transformaciji hrvatskog tržišta, društva i gospodarstva., rekao je Jiří Dvorjančanský, predsjednik Uprave A1 Hrvatska.

Detalji promjena i odgovori na sva pitanja mogu se pronaći na https://www.a1.hr/vip-je-postao-a1

%d blogeri kao ovaj: