Oblikovatelji digitalne stvarnosti

Digital Shapers 2019.

Zagreb, 28. studenog 2019. – Danas je održana treća konferencija Digital Shapers, a središnja joj je tema bila digitalna transformacija. Predstavljen je niz konkretnih digitalnih rješenja za kompanije te najbolji primjeri iz prakse iz cijeloga svijeta. Kroz dva dijela programa, na 15 različitih panela i predavanja, s 34 iskusna digitalna stručnjaka, posjetitelji su imali priliku iz prve ruke čuti što sve podrazumijeva digitalna transformacija.

Konferencija Digital Shapers namijenjena je marketingašima, digitalcima, PR-ovcima, medijskim stručnjacima, urednicima, izdavačima internetskih i tiskanih izdanja, startupima, IT stručnjacima kao i zaposlenima u HR-u i odjelima prodaje, kompanijama, medijima i agencijama te timovima i pojedincima. Točnije, svima koje zanima digitalna transformacija i žele ju potaknuti unutar svog radnog okruženja.

Izdvojiti ćemo neke od petnaest okruglih stolova. Na panelu „The Word of the Year: Agile“ govorilo se o razlozima i posljedicama brzog širenja agilnog načina poslovanja iz IT industrije na sve ostale. Zanimljiv je bio i panel o podcastima u Hrvatskoj, pa i onaj o servisima za dostavu hrane i o tome kako su oni promijenili našu svakodnevicu. Inspirativan je bio panel o tehnološkim kompanijama iz Osijeka i onaj s odgovorom na pitanje kako kupce pretvoriti u fanatike te onaj koji je okupio ljude koji su iz velikih kompanija otišli u startupe.

Treći put zaredom, na konferenciji je dodijeljena nagrada tvrtki koja je, prema mišljenju ocjenjivačkog suda sastavljenog od relevantnih menadžera i stručnjanja, najviše doprinijela digitalnom razvoju i napretku Hrvatske. Ove godine to je tvrtka Rimac Automobili.

Prvi Digital Shaper bio je Infobip – softverski div iz Vodnjana, drugim Digital Shaperom, godinu kasnije, proglašen je Damir Sabol, osnivač i izvršni direktor tvrtke Photomath i tvorac istoimene najpopularnije svjetske aplikacije za izračun matematičkih zadataka, a ove godine je žiri to priznanje odlučio dati jednom od većih hrvatskih startup projekata.

Nešto veći interes publike privukla je i Lidija Bačić – Lille. Pjevačica je govorila o tome što za njezinu karijeru znači više od 700 tisuća pratitelja na društvenim mrežama i više od 137 milijuna pregleda na YouTubeu.

Treće izdanje konferencije Digital Shapers okupilo je više od 800 sudionika. Najviše do sada.

Organizator konferencije Digital Shapers je tvrtka RTL Hrvatska.

Više pojedinosti o sadržaju, potražite na poveznici https://digitalshapers.rtl.hr

Odgovori

%d blogeri kao ovaj: