STEMI osvaja Ameriku

Hrvatska STEAM edukacija u američkim školama

Zagreb, 28. studeni 2019. – Zagrebačko-riječka tvrtka STEMI danas je pred investitorima i medijima okupljenima u prostorijama Zagrebačke burze predstavila svoju prvu kampanju na crowd-investing platformi Funderbeam SEE.

Cilj kampanje je prikupiti minimalno 300 tisuća eura kako bi kompanija mogla uložiti u skaliranje svojeg novog modela poslovanja temeljenog na pretplatama i pristupiti dijelu globalnog tržišta na kojem je više od tri i pol milijuna škola zainteresiranih za razvoj STEAM vještina i znanja svojih učenika.

Model temeljen na pretplatama već je u pilot fazi urodio velikim zadovoljstvom i dodatnim interesom škola u SAD-u, zbog čega se STEMI odlučio na pokretanje investicijske kampanje na Funderbeamu SEE, kojem će ovo biti deveta uspješna kampanja prikupljanja kapitala.

Ono po čemu se STEMI razlikuje od svojih konkurenata, poput LEGA ili Makeblocka, je da dovodi relevantna znanja, tehnologije i prakse iz tehnološke industrije, i u obliku plug and play programa implementira u škole diljem svijeta.

U paketu programa dolazi sav potreban hardver i softver te nastavni materijali za profesore i učenike, trening nastavnog kadra i podrška u bilo kojem trenutku. Ovim inovativnim pristupom škole mogu bez velikih kapitalnih ulaganja implementirati projektnu nastavu sa personaliziranim pristupom učenicima, te svoje učionice transformirati u inovacijske centre 21. stoljeća.

Naime, u tek nekoliko godina od pokretanja kompanije koja je nastala na temeljima uspješnog studentskog projekta Luke Fućeka, Vlatka Klabučara, Antuna Vukičevića i Josipa Vukičevića, tim koji stoji iza STEMI-ja uspio je razviti novi poslovni model komercijalizacije svojeg paukolikog robota, pomoću kojeg mladi stječu praktične vještine potrebne za industriju 4.0, od 3D modeliranja, izrade mobilnih aplikacija pa sve do programiranja mikrokontrolera, odnosno upravljanja robotom. Učenici također razvijaju i ključne kompetencije 21. stoljeća poput kreativnosti, kritičkog razmišljanja, rada u timovima, komunikacije i cjeloživotnog učenja.

Nakon uspješnog predstavljanja prototipa na CES-u, odlučili su se krajem 2017. koncentrirati na daljnji hardverski i softverski razvoj robota i snižavanje troškova njegove proizvodnje za čak 60 posto, čime su omogućili njegovu masovnu proizvodnju i stvorili robustan lanac dobave.

Uz američke partnere, uspostavili su i krenuli s komercijalizacijom modela pretplata za korištenje STEMI hexapod robota i ekstenzivnog elaboriranog edukativnog programa, koje su već počeli prodavati u školama u Sjedinjenim Američkim Državama.

„Vjerujemo kako će ljudi moći ostvariti 17 ciljeva globalnog održivog razvoja koje su definirali Ujedinjeni narodi samo ukoliko globalno uspijemo odgojiti novu generaciju znanstvenika, inženjera i rješavatelja problema koji imaju izvrsno STEAM obrazovanje i moći će pronalaziti nova, inovativna rješenja za izazove poput globalnog zagrijavanja, zaštite okoliša i cijelog drugog niza problema s kojima će se ljudi susretati u bliskoj budućnosti. Tehnologija se razvija sve brže i jaz u obrazovanju postaje sve veći, a STEMI omogućava smanjenje tog jaza, kroz omogućavanje školama da se brže prilagode tehnološkim promjenama“, izjavio je prilikom predstavljanja kampanje Marin Trošelj.

„STEMI je još jedna hrvatska priča o viziji i inovaciji u obrazovanju koju smo odlučili svesrdno podržati. Poslovni model koji su uspostavili, kao i društvena korist koju će proizvesti kroz buduću komercijalizaciju, toliko su drugačiji od investicijskih priča koje u proteklo vrijeme dolaze iz Hrvatske, da iznimno vjerujemo u njihov uspjeh“, izjavio je Ante Magzan, vodeći ulagač u STEMI prilikom predstavljanja kampanje.

U trenutku lansiranja kampanje, investitori u STEMI već su indicirali iznos od  150-tak tisuća eura. U tvrtku mogu investirati fizičke ili pravne osobe dok je minimalni iznos ulaganja 100 EUR.

Više informacija o kampanji možete pronaći na poveznici https://www.funderbeam.com/syndicate/stemi

Hrvatski su startupi i mala i srednja poduzeća na platformi Funderbeam SEE, u suvlasništvu Zagrebačke burze prikupili ukupno više od pet milijuna eura. Solinski proizvođač pametnih klupa, Include vlasnika Ivana Mrvoša prikupio je na Funderbeamu kroz dvije kampanje preko dva milijuna eura. Slijede ga Pivovara Medvedgrad, Fresh Island Festival, Sense Consulting, TDA, Omolab, Aspida i Entrio.

___

Odgovori

%d blogeri kao ovaj: