Trendovi u e-trgovini

Tri globalna tehnološka trenda koji će e-trgovcima stvarati sve više prigoda za posao.

Najnoviji izvještaj analitičke kuće Statista predviđa rast vrijednosti elektroničke trgovine u svijetu za nevjerojatnih 246,15 posto i to samo u slijedeće tri godine. Ukupna vrijednost eletroničke trgovine narasti će s 1,3 bilijuna (tisuća milijardi) američkih dolara na 4,5 bilijuna američkih dolara u 2021. godini.

Tome rastu pridonijet će nekoliko globalnih trendova koji će trgovcima stvarati sve više prigoda za posao.

Prvi od tih trendova je virtualna stvarnost. To već koristi, primjerice, Ikea, u kojoj možete pogledati namještaj koji želite kupiti u vjernom okružju sobe. Slično se tom tehnologijom koriste i trgovci nekretninama za pregled stanova i kuća koje žele prodati i napredniji iznajmljivači turističkog smještaja.

Druga tehnologija koja se sve više koristi u trgovini putem Interneta su tzv. chatbot aplikacije, kako na samim mrežnim stranicama pojedinih proizovda tako i na društvenim mrežama. Tu samo treba paziti da svoju chatbot aplikaciju ne složite tako da od vaših potencijalnih kupaca traži previše podataka.

Glasovna pretraga mrežnih trgovačkih stranica nije novost. Alati kao što su Alex i Siri koriste se već godinama za pronalaženje informacija glasovnim naredbama.

E-trgovci su ljudi koji se stalno prilagođavaju novim tehnologijama pa ćemo, kažu u analitičkoj kući Statista, uskoro u njihovim online dućanima uskoro komunicirati s umjetnom inteligencijom i drugim novim tehnologijama kojima je cilj poboljšati iskustvo kupovine.

___

%d blogeri kao ovaj: