Turizam non-stop

Konferencija: Može li hrvatski turizam 365?

Turizam u Hrvatskoj danas donosi gotovo 17 posto BDP-a. Sadašnji model je više-manje potrošen i treba osmisliti novu strategiju razvoja turizma nakon 2020. godine. Osnovni cilj te nove strategije je produženje sezone, posebno razdoblja u predsezoni i posezoni.

Kako bismo u tome uspjeli, moramo razviti nove i posebne oblike turizma te maksimalno prilagoditi ponudu tipu gostiju koje želimo privući.

Slijedeći cilj je brendiranje naših posebnosti i sustavno podizanje kvalitete ponude, a ne samo rast broja noćenja i dolazaka. To mora biti smjer hrvatskog turizma u budućnosti kako bi se postigao održiv i ravnomjeran razvoj, smanjenje opterećenja infrastrukture i povećavanje prihoda.

Gastronomija, kultura, avanturistički i kongresni turizam privlače brojne turiste i stvaraju drugačiji okvir za razvoj.

Za stvaranje destinacije potrebno nam je zajedništvo, a hrvatski turizam može i mora razvijati cjelogodišnju ponudu. Moramo povezati obalu i unutrašnjost koja još uvijek ostvaruje tek četiri posto noćenja.

Što se tiče ove godine, prihodi od turizma rasli su u prvom kvartalu 2018. za 14 posto. Dolasci i noćenja porasli su za 19 posto, odnosno 24 posto u prvih pet mjeseci ove godine, dok su se u visokoj sezoni stabilizirali i ostvarili manje stope rasta.

Konferencija: Može li hrvatski turizam 365? bila je forum na kojem se razgovaralo o potencijalima, mogućnostima, pozitivnim praksama i rješenjima za razvoj cjelogodišnjeg turizma, te razvoj prijedloga o tome kako potaknuti i razvijati cjelogodišnji turizam.

Istaknuta je nužnost razvoja destinacija kao preduvjet produženja sezone, a jedna od glavnih tema bila je i kulturni turizam s obzirom da smo u godini kulturne baštine. Niz domaćih i stranih stručnjaka podijelio je svoja znanja i pozitivna iskustva kroz sudjelovanje u panel raspravama.
___

%d blogeri kao ovaj: