Ulovite lošu recenziju svog proizvoda

Softver za upravljanje online recenzijama – prilagođen za hrvatsko tržište.

Prema istraživanju portala Econsultancy 85% potrošača vjeruje online recenzijama gotovo jednako kao osobnoj preporuci. Toga su svjesne i tvrtke željne lake zarade pa se tako na tržištu pojavljuje sve veći broj pružatelja usluga davanja lažnih recenzija.

Iako je nekolicina ugostitelja u Hrvatskoj nasjela na ovu prevaru, lažne online recenzije još su veći problem vani, pa je tako primjerice u Italiji u rujnu ove godine izrečena prva zatvorska kazna za davanje lažnih recenzija.

S obzirom na pojavu ovog fenomena, hrvatske startup kompanije Fortis Labor i Positivo postale su nositelj američke licence za softver za upravljanje online recenzijama za hrvatsko tržište.

Positivo softver je online servis koji pomaže vlasnicima lokala, restorana, klinika, salona i raznih drugih objekata da na legalan način upravljaju recenzijama svojih korisnika. Softver također pomaže korisnicima i da smanje negativne online recenzije.

“Pomoću QR koda ili linka gost očitava web aplikaciju koja je zapravo njihova interna aplikacija za ocjenjivanje kvalitete usluge. Vi kao korisnik zadajete softveru naredbu što su za vas pozitivne recenzije, a što negativne te čim gost ostavi pozitivnu recenziju softver ga preusmjerava onamo kamo vi želite”, objasnio je način funkcioniranja softvera nositelj licence Tomislav Sošić iz tvrtke Positivo.

Kao implementator softvera u kafiće, restorane, salone i ostale objekte izabrana je mlada startup kompanija Fortis Labor, koja u svom portfoliju ima već nekoliko vlastitih softvera vezanih za turizam i poslovanje.

“S obzirom da smo i sami podložni “moćima online recenzija”, ideja o suradnji na ovom projektu učinila nam se vrlo interesantnom. Pogotovo kad znamo koliko su zapravo bitne recenzije u današnjem poslovanju, ponajviše u turizmu. A svi znamo koliko je nama Hrvatima bitan turizam”, izjavio je Milan Gudeljević iz tvrtke Fortis Labor. Gudeljević je inače dobitnik zlatne medalje za Najbolju inovaciju u turizmu u 2018. godini, za svoj vr pole-stup za virtualnu stvarnost.

Treba napomenuti kako korištenje Positivo softvera pomaže i samim korisnicama restorana i ostalih objekata jer ih potiče na “kulturu” davanja recenzija, koja je u inozemstvu već standard. Tako primjerice za svaku ostavljenu recenziju vlasnik objekta gosta nagrađuje digitalnim vaučerom koji gost može iskoristiti pri sljedećem dolasku objekt. Nagrade su razne, a mogu biti popust pri sljedećem dolasku, piće dobrodošlice, besplatan desert i slično.
___

%d blogeri kao ovaj: