Uvid u život konzultanata

Strategy Cup Digital Edition

BCG Stategy Cup Digitak Edition natjecanje nastoji privući mlade ljude iz jugoistočne Europe, različitih nacionalnosti, zemljopisnog podrijetla, spola i obrazovanja.

Više od stotinu studenata prijavilo se na ovogodišnje izdanje natjecanja Strategy Cup Digital Edition u organizaciji tvrtke Boston Consulting Group (BCG). Riječ je o rekordnom broju prijava tijekom trogodišnjeg natjecanja.

Strategy Cup Digital Edition digitalno je natjecanje koje oponaša konzultantski posao, a namijenjeno je studentima iz jugoistočne Europe koji studiraju u domovini ili inozemstvu.

Cilj natjecanja Strategy Cup Digital Edition, koje BCG-u ujedno služi i kao prilika za privlačenje novih zaposlenika, nije samo pronaći potencijalne talente, već i natjecateljima pružiti priliku da steknu uvid u konzultantski posao. Natjecatelji su podijeljeni u skupine i komuniciraju digitalno, a njihov je zadatak pružiti uslugu savjetovanja o upravljanju poslovanjem pod vodstvom mentora, BCG-ovih konzultanata.

Natjecanje nastoji privući mlade ljude iz jugoistočne Europe, različitih nacionalnosti, zemljopisnog podrijetla, spola i obrazovanja.

Ove godine je, između više od 100 prijavljenih, izabran 31 student iz Hrvatske, Slovenije i Srbije.

Ti studenti trenutačno borave u sedam različitih zemalja, uključujući i SAD, a natjecali su se u šest skupina. Gotovo 45 posto svih natjecatelja bile su djevojke, što je u skladu s BCG-ovim naporima da promiču jednakost spolova.
Osim toga, na natjecanju su sudjelovali studenti različitih godina studija, od druge godine naviše, kao i iz različitih područja, uključujući društvene znanosti, strojarstvo i ekonomiju.

Ove su godine natjecatelji morali pomoći izmišljenom proizvođaču kućanskih aparata i vrtnog pribora da uđe na tržište tzv. pametnih kućanstava.

Njihov je zadatak bio definirati vrijednosnu propoziciju, model poslovanja i cjenovnu strategiju, koristeći dostupne podatke o klijentu, javna izvješća i tržišne analize.

Pristup je oponašao stvarne BCG-ove slučajeve: iznosili su hipoteze, prikupljali informacije, održavali sastanke tima, kako bi razmatrali slučaj, radili modele, ocjenjivali različite scenarije i, na kraju, dali konačna rješenja za klijenta.

Mentori su tijekom cijeloga natjecanja podučavali natjecatelje i pružali im povratne informacije. Cjelokupno natjecanje održano je digitalno, što je sudionicima omogućilo da međusobno komuniciraju i surađuju bez obzira na to gdje se nalazili.

Studenti su istaknuli kako im je najvažnije u natjecanju bilo upoznati BCG i razmišljanja njihovih zaposlenika, koji su ih tjerali da pomiču vlastite granice. Istaknuli su i da su im sjajno poslužile povratne informacije mentora jer se tako najbolje uči.

Jedan natjecatelj je kazao da je, zahvaljujući natjecanju, naučio puno toga o upravljanju vlastitim vremenom, određivanju prioriteta, učinkovitom predstavljanju rješenja, radu na različitim projektima, određivanju cijena i tržišnom pozicioniranju.

Pored stečenog iskustva i znanja, sudjelovanje na natjecanju studentima će poslužiti i kao odličan dodatak njihovim životopisima, a postoji mogućnost i da ih izaberu za sudjelovanje u BCG-ovom programu Emerald ili da ostanu u kontaktu s BCG-om u vezi s potencijalnim zapošljavanjem u tvrtki. BCG je dosad u nekoliko navrata zaposlio bivše pobjednike natjecanja ili im pružio priliku za pripravništvo.

___

%d blogeri kao ovaj: