Virtualna konferencija o maloprodaji

Tvrtka Microsoft bila je domaćin regionalnog Virtualnog summita o maloprodajnoj inteligenciji i digitalnoj transformaciji

Tvrtka Microsoft održala  je krajem ovog tjedna Virtualni summit o maloprodajnoj inteligenciji. Događaj je okupio stručnjake iz većine istočnoeuropskih zemalja. Fokus je bio na poslovnoj temi desetljeća – digitalnoj transformaciji.

Microsoftovi stručnjaci iznijeli su svoje viđenje digitalne transformacije – kako taj trend pokreće najnovije promjene u industriji, kao što su masovna personalizacija, omnichannel iskustvo, umjetna inteligencija i strojno učenje.

Summit je pružio korisne informacije o tome kako tvrtke mogu koristiti inovacije u industriji za optimizaciju poslovanja, unaprijeđivanje korisničkog iskustva (programi lojalnosti, masovna personalizacija, prepoznavanje), prodaju i marketing (uključujući i predviđanje potražnje), marketing na prodajnom mjestu – merchandising (upravljanje inventarom, optimizacija u trgovini) i logistiku (upravljanje skladištem,).

Virtualni summit o maloprodajnoj inteligenciji bio je otvoren za sve Microsoftove partnere iz sektora maloprodaje, iz 21 zemlje u regiji Multi-country Srednje i Istočne Europe, uključujući: Sloveniju, Albaniju, Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu, Srbiju, Crnu Goru, Bugarsku, Kosovo, Makedoniju, Ukrajinu, Moldaviju, Estoniju, Litvu, Latviju, Gruziju, Armeniju, Azerbajdžan, Bjelorusiju, Kazahstan, Turkmenistan te Uzbekistan.

___

 

%d blogeri kao ovaj: