Vogue Business

Časopis za industriju mode

Nakladnik najpoznatijeg svjetskog časopisa, Voguea, tvrtka Conde Nast International, objavila je kako pokreće specijalizirano izdanje tog medija, namijenjeno poslovnim ljudima koji se bave modom kao svojom profesijom.

Vogue Business će u prvoj fazi biti bilten (newsletter) koji će funkcionirati odvojeno od časopisa Vogue i bit će usmjeren na utjecaj tehnologije na modnu industriju, trendove u proizvodnji i marketingu odjevnih predmeta, a baviti će se i širim poslovnim i društveno-političkim temama kao što su globalna trgovina i klimatske promjene.

Pokusno izadnje Vogue Business biltena pokrenuto je zasad u 29 zemalja, a sam bilten će imati i svoje “ekstenzije” na društvenim mrežama – mrežama kao što su Facebook, Instagram, Linkedin, Snapchat, Twitter, itd.

Nakladnik biltena Vogue Business, tvrtka Conde Nast, trenutno se nalazi u procesu velike konsolidacije i transformacije poslovanja i traži novog prvog čovjeka – izvršnog direktora koji će morati naći nove izvore prihoda.

Zasad je najavljeno da će dosta sadržaja koji je sada besplatno dostupan na internetskim stranicama časopisa kao što su Vogue, Wired, GQ, Vanity Fair, itd., do kraja ove godine biti prebačeno u posebna online izdanja pristup kojima će se posebno naplaćivati.

Urednica biltena Vogue Business je Lauren Indvik, do sada šefica deska i urednica vijesti u međunarodnoj inačici časopisa Vogue – Vogue International.
Lauren ovdje opisuje o čemu je riječ.

Više pojedinosti o tome potražite OVDJE.

___

%d blogeri kao ovaj: