Baština. Stevie. Podrška. Nulta stopa…

Online uvid. Nagrade za A1. Infobip&Span. PwC do 2030. Donacija.

0 Flares 0 Flares ×

Zagreb, 18. rujna 2020. Novosti, ukratko:

HTZ i Google Arts & Culture. Hrvatska je jedna od zemalja s najvećim brojem predmeta nematerijalne kulturne baštine na popisu UNESCO-a, a kroz suradnju Google Arts & Culture i Hrvatske turističke zajednice omogućen je od ovoga tjedna online uvid u našu nematerijalnu baštinu koja je od sada dostupna na poveznici (g.co/travelcroatia) na hrvatskom i engleskom jeziku. Sudjeluju i Muzej za umjetnost i obrt te Muzej Sinjske alke koji su tako postali dijelom više od 2000 kulturnih institucija iz 80 zemalja koje sudjeluju u projektu Google Arts & Culture. U sklopu projekta predstavljeno je 25 hrvatskih nematerijalnih tradicija koje su prikazane kroz četiri područja – poznavanje zanata, narodne pjesme i ples, svečanosti i hrana. Više pojedinosti.

Naramak nagrada. A1 Hrvatska osvojila je niz prestižnih poslovnih Stevies nagrada – za kvalitetu internetske zaštite, komunikaciju tijekom COVID-19 pandemije i upravljanje ljudskim resursima. Nagrada Stevie® jedna je od najprestižnijih svjetskih poslovnih nagrada, a dodjeljuje se od 2002. godine organizacijama i pojedincima za iznimna postignuća u poslovanju i pozitivan doprinos društvu. Ove je godine više od 250 profesionalaca iz cijelog svijeta ocjenjivalo 3 800 nominiranih projekata iz raznih industrija iz čak 60 država diljem svijeta. Zanimljivost je da Stevie® trofeje proizvodi tvrtka R.S. Owens & Co., poznata po tome što radi i kipiće za nagrade poput Oscara i Emmyja. A1 Hrvatska do sada je ukupno osvojila 12 Stevie kipića. Više pojedinosti.

Partnerstvo u podršci. Infobip i Span sklopili su partnerstvo s ciljem ubrzavanja digitalne transformacije globalnih tvrtki. Ova suradnja pomoći će Spanu u poboljšanju iskustva klijenata jer će toj tvrtci na raspolaganju biti cijeli portfelj Infobipovih SaaS rješenja. Drugim riečima, Span će na raspolaganju imati sveobuhvatnu komunikacijsku platformu koja funkcionira putem svih raspoloživih kanala, koju od sada može ponuditi svim svojim klijentima. Više pojedinosti.

Nulta stopa do 2030. Tvrtka PwC se globalno obvezuje na ostvarenje nulte neto stope emisije stakleničkih plinova do 2030. godine. PwC se obvezuje dekarbonizirati svoje poslovanje i opskrbni lanac, što uključuje preoblikovanje načina na koji služi klijentima, kontinuirano smanjenje putovanja i povećanu upotrebu energije bez ugljičnog dioksida. Obaveza uključuje i podršku klijentima tvrtke PwC u smanjivanju njihovih emisija, kao i smanjenje onih iz poslovanja PwC-ove mreže i njegovih dobavljača. I PwC Hrvatska ulaže neprestane napore u smanjenje svog ugljičnog otiska, od preseljenja u „zelenu zgradu”, minimiziranja potrošnje papira, poticanja ekoloških oblika prijevoza, prelaska na „ured bez plastike”, do maksimalnog smanjenja potreba za putovanjima svih oblika radom od kuće i korištenjem naprednih tehnologija. Više pojedinosti. 

Mreža na dar. Zajedničkom donacijom Nordic Computera, danske tvrtke koja nešto više od dvije godine posluje i u Hrvatskoj, te Hrvatskog Telekoma, opremljene su Algebrine specijalizirane učionice u Zagrebu, Splitu, Rijeci, Osijeku, Varaždinu i Puli. Ponajveći dio opreme namijenjen je provedbi vježbi na studijima računarstva i nastavi na programima obrazovanja odraslih za buduće mrežne stručnjake. Novo nabavna vrijednost donirane opreme veća je od 100 tisuća eura te će ona znatno povećati Algebrine kapacitete u provođenju nastave prema studentima i budućim tehnološkim profesionalcima, naročito u okruženju u kojem je tijekom praktične nastave na opremi potrebno osigurati i fizičku distancu. Više pojedinosti.

 


 

0 Flares Twitter 0 Facebook 0 Google+ 0 LinkedIn 0 Email -- 0 Flares ×
%d blogeri kao ovaj: