Digitalizacija u turizmu

Dani hrvatskog turizma

0 Flares 0 Flares ×

29. listopada 2021. – Digitalna transformacija jedini je trend u turizmu koji traje već godinama, a pandemija uzrokovana korona virusom sve je ubrzala, potakla kreativnost i inovacije, zaključci su ovogodišnjeg Hrvatskog turističkog foruma, koji HGK tradicionalno organizira u sklopu Dana hrvatskog turizma. Forum je okupio priznate stručnjake i pionire u digitalizaciji turizma koji su podijelili svoja iskustva i pojasnili što sve digitalizacija pruža.

Sve je važnije ulagati u online prisutnost – e-commerce i digitalni marketing – te prihvat elektroničkih načina plaćanja. Ipak, hrvatski turistički sektor zaostaje u digitalizaciji u usporedbi s drugim branšama. Turističke tvrtke u digitalnu transformaciju ne ulaze na temelju poslovnih ciljeva i nedovoljno investiraju.

Rješenje je u odabiru jednog poslovnog procesa kojeg će se odmah digitalizirati, po mogućnosti onog koji ima najveći učinak na gosta ili najveći financijski efekt za tvrtku. To treba učiniti tako da se razmisli kako uz pomoć tehnologije taj proces pojednostaviti, ubrzati, optimizirati, automatizirati i jednostavno skalirati. Nakon toga, treba ga mjeriti i skupljati povratne informacije te poboljšavati. I onda sve primijeniti na slijedećem poslovnom procesu.

U raspravi je istaknuto i kako je digitalna transformacija turizma u čvrstoj korelaciji s europskim planom oporavka i novim programskim razdobljem u čijem su fokusu upravo zelena i digitalna tranzicija. Od 2,2 milijarde kuna iz Nacionalnog plana oporavka i otpornosti, koliko se usmjerava u turizam, čak 1,3 milijarde usmjereno je na jačanje održivosti te poticanje zelene i digitalne tranzicije poduzetnika u sektoru turizma.

Više pojedinosti


 

Autor: Pokreni posao

najkraći put do najbolje informacije za one koji žele stvarati nove vrijednosti

0 Flares Twitter 0 Facebook 0 Google+ 0 LinkedIn 0 Email -- 0 Flares ×
%d blogeri kao ovaj: