Dolazi doba pametnih, povezanih strojeva

10 glavnih potrošačkih trendova do 2030.

0 Flares 0 Flares ×
Izvještaj predstavlja očekivanja i predviđanja 50 milijuna korisnika novih tehnologija

Zagreb, 10. siječnja 2021. – Deseto izdanje Ericssonovog ConsumerLab izvještaja, naslovljeno „Deset glavnih potrošačkih trendova 2030.“, usredotočilo se na predviđanja potrošača o različitim ulogama koje bi povezani pametni strojevi mogli preuzeti u budućnosti. Svaka od tih uloga mogla bi se promatrati kao novo područje usluga koje pružateljima telekomunikacijskih usluga otvara niz novih prilika za postupno proširenje pametnih mreža do korisnika.

Prema Ericssonu, glavni pokretači budućeg svijeta povezanih, pametnih strojeva su umjetna inteligencija i 5G tehnologija koje će donijeti mogućnosti koje idu puno dalje od današnje, gotovo svugdje prisutne povezanosti putem bežičnog, širokopojasnog interneta – zaključak je izvještaja koji predstavlja očekivanja i predviđanja 50 milijuna korisnika novih tehnologija iz 15 velikih gradova.

Ispitanici su ocjenjivali 112 koncepata povezanih pametnih strojeva, a rezultat te ankete iskristalizirao je deset uloga koje potrošači očekuju da će povezani pametni strojevi preuzeti u svakodnevnom životu do 2030. godine. Svaki trend u izvještaju opisuje specifičnu ulogu koju bi takvi strojevi mogli preuzeti.

Evo tih 10 glavnih potrošačkih trendova za 2030:

1. Botovi za tijelo: Uzmite dodatnu snagu
– 76 posto potrošača predviđa pametna odijela za podršku posturi tijela.

2. Anđeli čuvari: Tri četvrtine potrošača vjeruje
da će čuvari privatnosti pomoći u zavaravanju nadzornih kamera i blokiranju elektroničke špijunaže.

3. Botovi u zajednici: 78 posto njih vjeruje da će elektroničke usluge čuvara upozoriti saveznike u susjedstvu na uljeze.

4. Botovi za održivost: Vremenske prilike će u budućnosti biti ekstremne – 82 posto vjeruje da će uređaji dijeliti podatke i upozoravati na lokalne kišne bujice ili valove vrućine.

5. Kućni službenici: Rad od kuće bez smetnji – 79 posto njih kaže da će pametni zvučnici projicirati zidove za uklanjanje buke oko kućnog ureda.

6. Tumači: Više od 80 posto ispitanika predviđa automatizirane sustave za upravljanje financijama koji objašnjavaju kako se barata vašim investicijama.

7. Katice za povezanost: Pametni lokatori signala će vas moći voditi do lokacija optimalne povezanosti, kaže 83 posto potrošača.

8. Botovi negativci: Bota negativca kojeg se može uvježbati da pljačka ili napada druge želi 37 posto korisnika proširene/virtualne stvarnosti.

9. Kreatori medija: Strojevi će se brinuti o sadržaju. 62 posto misli da će igraće konzole izrađivati originalne igre zasnovane na njihovom iskustvu igranja.

10. Botovi koji šefuju: Oko 70 posto ispitanika vjeruje da će UI društvenih mreža razumijevati našu osobnost i izgraditi krug prijatelja dobar za naše mentalno i fizičko zdravlje.

ConsumerLabov izvještaj 10 glavnih potrošačkih trendova 2030.

infografika: 10 glavnih potrošačkih trendova 2030.


 

Autor: Zvonko Pavić

novinar i urednik

Odgovori

0 Flares Twitter 0 Facebook 0 Google+ 0 LinkedIn 0 Email -- 0 Flares ×
%d blogeri kao ovaj: