Društvene mreže i dalje rastu
Usponi i padovi u korištenju društvenih medija
Unatoč negativnostima vezanim uz nedavna narušavanja privatnosti, upotreba društvenih medija je i dalje u usponu.
Platforme za društvene medije doživljavaju porast korisnika i veće prosječno vrijeme koje korisnici provode na njima, tvrdi se u nedavno objavljenom izvješću Ericsson ConsumerLaba, #OMG Social media is here to stay.
Istraživanje je utemeljeno na odgovorima 2.600 korisnika pametnih telefona u SAD-u i Velikoj Britaniji, kao i intervjuima provedenim u Brazilu, Japanu, Švedskoj, SAD-u i Velikoj Britaniji. Istraživanje je također uključilo podatke iz postojeće baze podataka globalnih korisnika.
Evo glavnih zaključaka:
* Između 2014. i 2018. godine prosječno vrijeme provedeno na aplikacijama za društvene medije produljilo se za gotovo 60 posto.
* Manje od jedne petine korisnika vjeruje informacijama koje pročitaju u društvenim medijima.
* Gotovo 70% smatra ih da bi se društveni mediji trebali pobrinuti da ne postoji lažni sadržaj na njihovim platformama.
* Petina ih vjeruje da će u idućih pet godina iz društvenih medija dobivati još više vijesti.
Više pojedinosti o nalazima istraživanja potražite OVDJE.
_____