Financijaši sve više troše na internetske reklame

Najmanje 24 milijarde američkih dolara do kraja godine

0 Flares 0 Flares ×

4. kolovoza 2021. – Tvrtke koje posluju u globalnom sektoru financija (banke, osiguravajuća društva, financijsko-tehnološki startupi, i tako dalje) utrostručile su (u usporedbi s 2016. godinom) ulaganja u oglase na internetu, pa se procjenjuje da će na razne promotivne aktivnosti do kraja ove godine potrošiti najamanje 24 milijarde američkih dolara, tvrdi najnoviji izvještaj analitičke tvrtke Statista, nazvan pomalo nemaštovito “The Fintech Revolution.”

Najveći generator ulaganja u digitalne oglase su tvrtke iz financijsko-tehnološkog sektora. Foto: Dominika Roseclay / Pexels

Najveći generator ulaganja u digitalne oglase su tvrtke iz financijsko-tehnološkog sektora, tzv. fintech startup tvrtke, koje, u borbi za korisnike s bankama intenzivno i stalno ulažu u promociju svojih aplikacija i prepoznatljivost svojih tržišnih marki.

Što se tiče tehno giganata koji se isto tako sve više “guraju” u svijet financija, oni (Google, Facebook i Amazon) su tijekom prošle godine sami uložili skoro dvije trećine ukupnog iznosa koji je otišao na internetske reklame.

Što se tiče fintech igrača, oni se, čak i najpoznatiji među njima kao što je tvrtka Robinhood, više oslanjaju na organski marketing i preporuke korisnika i na taj način drže trošak preuzimanja novih korisnika na njima prihvatljivoj mjeri.

Ipak, fintech tvrtke, kad dosegnu određenu veličinu, isto ulažu u digitalni marketing i na taj način šalju poruku kako su i oni ozbiljni igrači. Njihove reklame najčešće naglašavaju da je njihovu aplikaciju-uslugu lakše koristiti nego neku od starijih aplikacija kao što su PayPal ili Apple Pay.

Više pojedinosti.


 

 

Autor: Zvonko Pavić

novinar i urednik

0 Flares Twitter 0 Facebook 0 Google+ 0 LinkedIn 0 Email -- 0 Flares ×
%d blogeri kao ovaj: