Hrvatska ima 45 tisuća influencera?!

Nielsen Digital Summit

0 Flares 0 Flares ×

8. prosinca 2021. – Tvrtka Nielsen Hrvatska okupila je jučer vodeće ljude iz svijeta marketinga i medija u našoj zemlji, na svojoj, u nas po prvi puta održanoj konferenciji Digital Summit. Na skupu su predstavljeni najnoviji globalni, ali i domaći trendovi u oglašivačkoj industriji.

Uporaba pametnih telefona porasla je za 70%, laptopa za 40%, dok se televizijski ekrani gledaju 30%, a tableti 20% više. Foto: Nielsen

Evo nekoliko naglasaka iz predavanja i predstavljenih istraživanja: tijekom pandemije koronavirusa uporaba pametnih telefona porasla je za 70%, laptopa za 40%, dok se televizijski ekrani gledaju 30%, a tableti 20% više. Sveukupni budžeti oglašivača bilježe pad, no digitalno i oglašavanje i oglašavanje na društvenim mrežama raste – gotovo 70 milijardi dolara uloženo je u oglase na digitalnim platformama na tržištima Europske unije.

U Hrvatskoj brojimo više od 45 tisuća influencera na poznatim društvenim mrežama, a najveći dio njih nalazi se na brzorastućem Tik Toku – njih gotovo 30 tisuća

Marketinška industrija u Hrvatskoj žudi za standardizacijom digitalnog medijskog prostora, kako bi oglašivačima lakše bio dostupan podatak tko, gdje i koliko puta je uočio oglas na svim platformama.

Među mnogim drugim brojkama i trendovima, domaći medijski i marketinški lideri imali su ekskluzivan uvid u sveukupne statistike unosne influencing industrije u Hrvatskoj. Zanimljiv je i podatak da u Hrvatskoj brojimo više od 45 tisuća influencera na poznatim društvenim mrežama, a najveći dio njih nalazi se na brzorastućem Tik Toku – njih gotovo 30 tisuća.


 

Autor: Zvonko Pavić

novinar i urednik

0 Flares Twitter 0 Facebook 0 Google+ 0 LinkedIn 0 Email -- 0 Flares ×
%d bloggers like this: