Interna komunikacija je važna

Istraživanje domaćeg startupa

0 Flares 0 Flares ×

14.  svibnja 2021. – Dvije trećine zaposlenika u hrvatskim kompanijama nije zadovoljno internom komunikacijom u tvrtki u kojoj rade, dok je nešto manje od polovice zadovoljno načinom komunikacije njihove tvrtke sa zaposlenicima u vrijeme pandemije COVID-19, rezultati su to ankete među više od 100 zaposlenika koje je proveo hrvatski startup, Jenz. Riječ je o istoimenoj aplikaciji koja funkcionira kao interna društvena mreža.

Za više od 70 posto tvrtki e-pošta je primaran komunikacijski kanal prema zaposlenicima, slijede ga interne aplikacije, a na trećem mjestu su neformalni kanali poput društvenih mreža, grupa na messaging aplikacijama i slično.

Ipak, 53,7 posto zaposlenika radi u kompanijama u kojima se ne koristi intranet, dok je 81,8 posto istaknulo da bi umjesto postojećeg alata za internu komunikaciju radije koristili aplikaciju.

Ispitanici ističu da im u internoj komunikaciji najviše nedostaju anonimni pretinci prijedloga i žalbi (39,7 %) te pregled vijesti iz kompanije (38,8 %). Kao najvažniji element intraneta ispitanici su istaknuli aktualnost i korisnost sadržaja (43 %), dok je za njih 25,6 % najvažnija preglednost.

Više pojedinosti


 

Autor: Pokreni posao

najkraći put do najbolje informacije za one koji žele stvarati nove vrijednosti

0 Flares Twitter 0 Facebook 0 Google+ 0 LinkedIn 0 Email -- 0 Flares ×
%d blogeri kao ovaj: