Iskustvo, proizvod, usluga

Istraživanje tvrtke Salesforce

Zagreb 03.10.2019. – Istraživanje tvrtke Salesforce, jednog od najvećih svjetskih proizvođača internetskog softvera za upravljanje odnosima s kupcima, pokazalo je kako je današnjim potrošačima iskustvo koje doživljavaju tijekom transakcije bar jednako važno kao sam proizvod kojeg kupuju ili usluga koju koriste.
Istraživanje je provedeno na nešto više od 6700 ispitanika.

Evo dva najvažnija zaključka: 79 posto kupaca vrednuje iskustvo jednako kao proizvod ili uslugu, a 57 posto ispitanih iskustvo koje su doživjeli s jednom tvrtkom uzet će kao mjerilo za uspoređivanje s drugim tvrtkama. Ta dva podatka, tvrde u Salesforceu, naglašavaju važnost dobrog upravljanja odnosima s kupcima.

Navedeno istraživanje predstavljeno je početkom tjedna i u našoj zemlji na partnerskoj konferenciji tvrtke HSM Informatika, regionalnog predstavnika tvrtke Salesforce za jugoistočnu Europu. Događaj je okupio sedamdesetak direktora marketinga i prodaje iz Hrvatske.

Svoja iskustva sa Salesforce rješenjima demonstirale su tvrtke Greyp Bikes, ASEE i Matison.

Više pojedinosti: www.hsm360.com ili salesforce.hsm360.com

___

%d blogeri kao ovaj: