Linkedin za žene

Mreža za ambiciozne dame

Zagreb, 19. rujan 2019.Nova društvena mreža želi biti mjesto na kojem će sve poduzetne žene – od direktorica velikih korporacija do malih obrtnica moći postavljati pitanja, razmjenjivati ideje i međusobno sklapati poslove.

Sofia Amoruso, osnivačica mreže Girlboss

Mrežu je osnovala Sofia Amoruso, poznata po internetskoj modnoj kompaniji Nasty Gal, žena koju je časopis Forbes prije tri godine proglasio jednom od najbogatijih samozaposlenih žena na svijetu.

Društvena mreža samo za žene dobila je naziv prema istoimenoj autobiografiji osnivačice, prema kojoj je snimljena i televizijska serija koja je trajala jednu sezonu na Netflixu.

Društvena mreža Girlboss ima i svoju ekstenziju i u stvarnom svijetu – Girlboss Rally konferencije koje su se počele održavati još prije dvije godine.

Uglavnom, svaka žena poduzetnica koja želi postati član Girlboss mreže mora pri registraciji odgovoriti na tri pitanja: U čemu sam dobra? Što želim naučiti? Koga želim upoznati?

Svaka žena svoj profil može urediti kako želi, slično kako se to radi na poslovnoj mreži Linkedin, no uz to može, što slobodnijim stilom, napisati i svoju kratku autobiografiju, reći koji je znak u horoskopu te povezati svoj profil s profilom na Instagramu.

Mreže slične Girlboss mreži su još Bumble Bizz, Dreamers / Doers koja je nastala kao ekstenzija jedne zatvorene grupe za upoznavanje na Facebooku. I Girlboss mreža ima svoju ekstenziju na Facebooku – zove se Girlboss Gang.

Više o svemu tome: https://www.girlboss.com

___

%d blogeri kao ovaj: