Na sajmu Automechanika
Prvi zajednički nastup hrvatskih tvrtki na sajmu Automechanika
„Ovo je prvi zajednički nastup hrvatskih tvrtki na sajmu Automechanika, no s velikim interesom. Hrvatska nema serijsku proizvodnju automobila, no ima dugu tradiciju proizvodnje automobilskih dijelova. Tvrtke iz ovoga područja su stoga izrazito orijentirane izvozu i radi se o značajnoj industrijskoj grani“, istaknula je Gordana Ribarić iz Sektora za industriju HGK, dodavši da se nastup na sajmu provodi u sklopu projekta internacionalizacije gospodarstva HR.izvoz – s HGK do tržišta.
Na 25. frankfurtskom sajmu autoindustrije Automechanika 2018. koji se održavao od 11. do 15. rujna Hrvatska gospodarska komora organizirala je nastup 13 domaćih tvrtki. Riječ je o jednom od najvažnijih sajmova autoindustrije u svijetu i najvećem europskom sajmu namijenjenom autoindustriji te proizvođačima dijelova i usluga povezanih s autoindustrijom.
„Predstavili smo dio proizvodnoga programa hrvatskih tvrtki na brzorastućem tržištu autoindustrije. Ostvareni su brojni novi kontakti i obnovljene poslovne veze između postojećih tvrtki partnera“, poručila je Ribarić.



Sajam je bienalnog karaktera, a ove godine na njemu izlaže 5000 izlagača od kojih je preko 4000 izvan Njemačke. Od domaćih kompanija svoje proizvode i usluge predstavljaju POD, PMTČ, HSTec, SAS Strojogradnja, Bimex-prom, 3D Grupa, Hidraulika Kurelja, CadCam Grupa, Gumiimpex – GRP, Esco, Purić, Flammifer i AR Hrupelj.
„Naša tvrtka do sada je nastupala u organizaciji HGK na sajmovima poljoprivredne mehanizacije, a interes nam je proširiti svoje poslovanje i u segmentu proizvodnje opruga za autoindustriju“, izjavio je direktor tvrtke POD Ivan Ignatovski.
Direktor tvrtke AR Hrupelj Branko Hrupelj kazao je kako mu je iznimno drago što je projekt HGK HR.izvoz obuhvatio i predstavljanje hrvatskih tvrtki na najznačajnijem svjetskom sajmu autoindustrije.
Sajam Automechanika okuplja vrh svjetske autoindustrije i omogućava povezivanje i širenje poslovnih kontakata. U okviru sajma održavaju se brojni seminari, forumi i konferencije – ukupno 139 događaja na kojima se predstavljaju inovativni proizvodi i tehnološka rješenja tvrtki iz branše.
Na 25. sajmu Automechanika Frankfurt bio je rekordan broj (više od pet tisuća) izlagača na do sad najvećem izložbenom prostoru (315 tisuća četvornih metara). Sajam je tijekom pet dana trajanja posjetilo 136 tisuća posjetitelja iz 181 zemlje iz cijeloga svijeta. Deset tisuća posjetitelja je na sajmu Automechanika bilo prvi put, a 82 posto izlagača izjavilo je da je ispunilo svoj cilj dolaskom na sajam.
Glavni trendovi na sajmu bili su digitalizacija, ekološka vozila i kalsični automobili.
___