Nacionalna izložba inovacija

Dvadesetak domaćih s inozemnim uspjesima

0 Flares 0 Flares ×

Zagreb, 2. listopada 2020. – Nacionalna izložba inovacija okupila je jučer u City Plaza Centru u Zagrebu, u organizaciji Hrvatske gospodarske komore, dvadesetak domaćih tvrtki čije su inovacije višestruko nagrađivane na međunarodnim sajmovima i koje su svoju komercijalizaciju pronašle na tržištima diljem svijeta.

Izložba je završna aktivnost unutar inicijative „Inoviraj – profitiraj“ u sklopu projekta „Promocija poduzetništva“ kojoj je cilj poticanje inovativnog poduzetništva kao važnog temelja ekonomskog osnaživanja Hrvatske.

Domaći inovacijski sustav razvija se intenzivno proteklih deset godina. Iako je ostvaren određeni napredak, posebice u istraživačkim aktivnostima i obrazovanju, opći inovacijski učinak je i dalje razmjerno nizak u usporedbi s razinama EU, pa organizatori smatraju da projekti kao što je “Promocija poduzetništva” mogu dati dodatni vjetar u leđa, kako tvrtkama tako i nositeljima gospodarske politike u pravilnom prepoznavanju i vrednovanju te daljnjem sustavnom poticanju inovacija

Hrvatska se na listi Globalnog inovacijskog indeksa za 2020. godinu nalazi na 41. mjestu, što je poboljšanje u odnosu na prethodnu godinu i ukazuje na pozitivne trendove ulaganja u inovacije bez čega nema rasta gospodarstva.

Na panelu „Inovacije: temelj oblikovanja naše budućnosti“ sudjelovali su predstavnici inovatora, institucija i akademskog sektora

Na panelu „Inovacije: temelj oblikovanja naše budućnosti“, organiziranom u okviru izložbe, sudjelovali su predstavnici inovatora, institucija i akademskog sektora. Najviše je riječi bilo o suradnji između privatnog i javnog sektora, kao i znanosti te što se sve može učiniti kako bi se povećala razina poduzetničkih aktivnosti u Hrvatskoj. Glavni izazov je prevelika udaljenost prakse i obrazovnih institucija.

Uz Nacionalnu izložbu inovacija, HGK je u sklopu inicijative Inoviraj-profitiraj provela pet Info dana na kojima je preko online platforme uživo bilo prisutno 140 sudionika, a naknadnih prikaza je bilo preko 6500.

Info dani su od svibnja do srpnja ove godine ugostili poduzetnike inovatore iz pet hrvatskih regija – slavonske, varaždinske, splitske, riječke i zagrebačke te se u ovim aktivnostima pokazalo da za uspjeh nije presudno da tvrtke imaju sjedište u Zagrebu, već da i u manje razvijenim regijama ima itekako uspješnih poduzetničkih priča.

Cjelokupni projekt „Promocija poduzetništva“ sufinancirala je Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj.

Popis i profili izlagača dostupni su OVDJE


 

0 Flares Twitter 0 Facebook 0 Google+ 0 LinkedIn 0 Email -- 0 Flares ×
%d blogeri kao ovaj: