Najvažnija je sigurnost podataka i transakcija

Generacija Z u banci

0 Flares 0 Flares ×
Na okruglom stolu sudjelovala su prepoznatljiva domaća imena generacije Z – TikTokeri Lorena Farkač, Adriano Krajcar i Dario Marčac te Ivan Glazer iz ASEE-a. Raspravu je moderirala Iva Šulentić. Foto: ASEE

25. svibnja 2022. – Pod ovogodišnjim motom “Bankarstvo i plaćanja slijedeće generacije – jednostavno, brzo i sigurno”, drugo izdanje konferencije Digital Touchpoint okupilo je predstavnike industrije i renomirane stručnjake u digitalizaciji financijskog sektora. U organizaciji ASEE i Paytena, vodećih kompanija u digitalizaciji bankarskog i payment sektora u Hrvatskoj i regiji, cilj konferencije bio je dijeljenje stručnih znanja sa zajednicom te predstavljanje uvida u digitalne trendove budućnosti. U fokusu konferencije bile su financijske navike i očekivanja generacije Z (rođenih između 1997. i 2004. godine).

Potencijalni razvoj usluga digitalnih plaćanja leži u loyalty programima za koje je generacija Z iznimno zainteresirana.

Kako bi se to saznalo provedeno je istraživanje u suradnji s agencijom Ipsos, koje je pokazalo kako su sigurnost podataka i transakcija te izravan kontakt s osobnim bankarom za najmlađe punoljetne korisnike bankarskih usluga – najvažnije značajke koje uzimaju u obzir pri odabiru banke.

Većina upotrebljava barem jednu mobilnu aplikaciju. Iznimno im je važno da su aplikacije jednostavne za uporabu te da jamče sigurnost novčanih sredstava i osobnih podataka, a njihov potencijalni razvoj leži u loyalty programima za koje je generacija Z iznimno zainteresirana. Štednja je generaciji Z važnija od kredita, a čak 85 posto iz zarađuje nekom aktivnošću kojom se bave putem interneta. Za informiranje o financijama najčešće koriste Internet, dok su razgovori s roditeljima na drugom mjestu.

Na okruglom stolu sudjelovala su prepoznatljiva domaća imena generacije Z – TikTokeri Lorena Farkač, Adriano Krajcar i Dario Marčac te Ivan Glazer iz ASEE-a. Zaključak rasprave je da mladima nedostaje financijske pismenosti te da bi banke svoje usluge trebale prodavati tako da u tom procesu educiraju mlade korisnike, što bi pridonijelo jačanju njihova povjerenja.

Više pojedinosti o ostalim sadržajima Digital Touchpoint konferencije, potražite ovdje.


 

Autor: Zvonko Pavić

novinar i urednik

0 Flares Twitter 0 Facebook 0 Google+ 0 LinkedIn 0 Email -- 0 Flares ×
%d bloggers like this: