Nova konzultantska strategija

Stjecanje povjerenja i ostvarivajne održivih rezultata

0 Flares 0 Flares ×
Konzultanti na poslu. Foto: Anthony Shkraba / Pexels

24. prosinca 2021. — Tijekom godišnjeg sastanka partnera konzultantske kuće PwC, koji rade u srednjoj i istočnoj Europi, a riječ je o 312 partnera iz više od 20 zemalja prihvaćena je nova strategija rada te tvrtke, nazvana Nova formula.

Nova strategija tvrtke PwC odgovara na temeljne promjene u svijetu, uključujući tehnološke poremećaje, klimatske promjene, rascjepkanu geopolitiku i trajne posljedice pandemije COVID-19. Nova formula fokusira se na dvije međusobno povezane potrebe s kojima će se klijenti suočiti u narednim godinama.

Organizacije sve više moraju stjecati povjerenje i ostvarivati održive rezultate u svijetu u kojem su konkurencija i rizici intenzivniji nego prije.

Prva je izgradnja povjerenja, što nikada nije bilo važnije, a ni teže. Organizacije sve više moraju stjecati povjerenje u širokom rasponu tema koje su važne njihovim dionicima. Uspjeh ovisi o temeljnim promjenama u načinu razmišljanja rukovoditelja, organizacijskoj kulturi, sustavima i ambicijama.

Druga je postizanje održivih rezultata u okruženju u kojem su konkurencija i rizik od poremećaja intenzivniji nego ikada prije, dok društvena očekivanja nikada nisu bila veća. Poduzeća se moraju mijenjati brže i temeljitije kako bi privukla kapital, talent i klijente. Prečesto, međutim, usko osmišljene inicijative transformacije ne postižu rezultate koje obećavaju. Zato je potreban novi pristup.

Što se tiče regija srednje i istočne Europe, PwC se obavezuje na kontinuirana ulaganja u poboljšanje poslovanja i razvoj usluga klijentima pri suočavanju s njihovim najvažnijim izazovima i prilikama. To uključuje šire usluge računovodstvenog savjetovanja, digitalnu transformaciju, usluge za suzbijanje financijskog kriminala, računalstvo u oblaku, robotiku i automatizaciju.

Tvrtka PwC će uložiti šest milijuna američkih dolara u sljedeće dvije godine kako bi podržala lokalna ulaganja u proširenje svojh mogućnosti pružanja usluga klijentima u području okoliša, društva i upravljanja (ESG). To uključuje osnivanje ESG centra izvrsnosti u regiji koji će savjetovati klijente o transformaciji, strategiji i izvješćivanju o ESG-u.

Omogućiti će se i digitalno usavršavanje svih 12.000 zaposlenih PwC-a u regiji srednje i istočne Europe do kraja 2022. godine. To se nadovezuje na postojeći program Digitize CEE, u okviru kojeg je 9.000 zaposlenika PwC-a u prošloj financijskoj godini sudjelovalo u programima za unaprjeđenje digitalnih vještina, što je ulaganje od preko 131.000 sati obuke. Proširuje se i program volontiranja kroz pružanje pro-bono stručnih usluga diljem regije za pomoć djeci i zajednicama u nepovoljnom položaju s digitalnim usavršavanjem.

Uspostavlja se i regionalni interni program postizanja neto nulte emisije ugljičnog dioksida do 2030. godine. Izdvaja se više od deset milijuna američkih dolara za aktivnosti razvoja i dobrobiti ljudi, uključujući uvođenje „Fleksibilnih petaka” i promicanje „5 jednostavnih navika dobrobiti” za podršku ljudima u hibridnom radu. U PwC-u očekuju da će 40 do 60 % njihovih zaposlenika radno vrijeme provesti radeći na daljinu.

Više pojedinosti


 

Autor: Pokreni posao

najkraći put do najbolje informacije za one koji žele stvarati nove vrijednosti

0 Flares Twitter 0 Facebook 0 Google+ 0 LinkedIn 0 Email -- 0 Flares ×
%d bloggers like this: