Obrazovanje i umjetna inteligencija
Razum i osjećaji u doba pametnih strojeva
Na sajmu edukacije Bett 2019., održanom u Londonu prošlog tjedna, podružnica najvećeg svjetskog proizvođača softvera koja se bavi tehnologijama koje se primijenjuju u obrazovanju, Microsoft Education, objavila je istraživanje, koje je za tu tvrtku proveo Istraživački odjel poslovnog časopisa The Economist – Economist Intelligence Unit. Istraživanje naglašava važnost dobrobiti učenika i pozitivnih razmišljanja o postizanju rezultata i uspjehu. To istraživanje ujedno predsatavlja i Microsoftovu najnoviju viziju obrazovanja.
Istraživački proces uključio je povratne informacije obrazovnih stručnjaka (učitelja, ravnatelja, školskih asistenata, knjižničara) iz 15 zemalja, kako bi se bolje razumjelo kako pozitivno razmišljanje i dobrobit – osobito emocionalna dobrobit – utječe na rezultate učenika, zajednice i gospodarstva.
Studija je potvrdila da je razvoj socijalno-emocionalnih vještina i dalje veliki prioritet za škole, s više od 70 posto škola koje rade na praksama koje prepoznaju socijalno-emocionalne vještine kao temeljne, a ne usputne. Studija je također potvrdila da je emocija čuvar kognicije te da su pozitivna emocionalna stanja povezana s akademskim uspjehom i dobrobiti.
PDF datoteku sa zaključcima studije možete otvoriti ovdje.
___