Online oglas bolje prodaje

Internetska reklama je bolja od TV reklame

0 Flares 0 Flares ×

Jedno nedavno istraživanje tvrtke Brightcove pokazalo je kako 64 posto ljudi koji prate specijalizirane video-reklame na Internetu naposljetku kupi proizvod čiji oglas su gledali.

Uz to, isto istraživanje ustvrdilo je da ljudi u prosjeku šest sati tjedno gledaju razne video sadržaje na društvenim mrežama, prije svega na YouTube kanalima i Facebooku, ali i na drugim mrežama.

Štoviše, za oglašivače je posebno važan – i povoljan – podatak  koji kaže kako je čak 74 posto potrošača izjavilo da postoji izravna veza između onoga što gledaju na društvenim mrežama i kupovine.

Naime, toliko ih je bar jednom kupilo oglašavani proizvod nakon gledanja reklame na Internetu.

32 posto ljudi koji redovno gledaju reklame na društvenim mrežama izjavilo je da je proizvod čiji oglas su vidjeli na Internetu, na njihovom popisu želja tijekom slijedeće kupovine.

Istraživanje dalje pokazuje kako nije dovoljno staviti oglas na samo jednu društvenu mrežu, već da su najuspješnije one reklame koje se pojavljuju na više mjesta na Internetu – primjerice, važno je da oglas istodobno bude na YouTubeu, Facebooku i Instagramu.

Štoviše, navedene društvene mreže ne tretiraju video zapise na isti način pa svaku reklamu treba posebno prilagoditi za mrežu na kojoj se objavljuje. Važno je da ih se distribuira segmentirano, kako prema tržištima, demografiji, a posebno prema pojedinim društvenim mrežama i platformama.

Naravno, u promociji proizvoda pomoći će i tzv. influenceri, ljudi čije kanale, iz raznih razloga, na društvenim mrežama prati veći broj drugih ljudi, što znači da takve “internetski-poznate” osobe imaju puno snažniji doseg do određenih segmenata publike.

Uz sve navedeno, istraživanje tvrtke Brightcove tvrdi kako su reklame na Internetu učinkovitije od reklama na televiziji.

Zaključak je kako su oglašivači koji su vješti u prilagodbi svojih video-sadržaja prema internetskoj platformi i publici koju žele dosegnuti, uspješniji od onih koji u obradi digitalno marketinških sadržaja pokazuju manje tih vještina.
_____

Autor: Zvonko Pavić

novinar i urednik

0 Flares Twitter 0 Facebook 0 Google+ 0 LinkedIn 0 Email -- 0 Flares ×
%d bloggers like this: