Pad oglašavanja veći od 70 posto

Oglašivačke i PR agencije na rubu kolapsa

0 Flares 0 Flares ×
Hrvatska udruga poslodavaca, još jednim svojim apelom, traži pomoć za marketinške i PR agencije

Zagreb, 24. travnja 2020. – Hrvatski mediji, agencije za odnose s javnostima i reklamne agencije (svi oni koji u Hrvatskoj djeluju i zapošljavaju, bez obzira na porijeklo vlasništva) proteklih tjedana prolaze najteže dane u povijesti svoje industrije i naše države, suočavajući se sa smanjenjima oglasnih budžeta u prosjeku i do 70% u odnosu na razdoblje prije krize uzrokovane pandemijom koronavirusa.

Ta situacija potakla je Hrvatsku udrugu poslodavaca na apel tvrtkama, kako svojim članicama tako i ostalima, koje bi trebala sve svoje oglasne budžete u cijelosti usmjeriti na lokalne medije i lokalne oglašivačke mreže (umjesto da novac troše na reklame na Googleu i Facebooku) jer, to je jedino što bi bilo odgovorno u doba ovakvih gospodarskih poremećaja koje proživljavamo u posljednjih par mjeseci.

Na taj način pomoglo bi se u daljnjem očuvanju radnih mjesta u marketinškim i PR agencijama, ali i u medijskim tvrtkama. Uz to, ljudi koji će i dalje dobivati plaću taj novac će trošiti u Hrvatskoj.

Hrvatski mediji ovih su dana posebno angažirani na artikuliranju interesa svih gospodarskih subjekata i u nastojanjima da se, održavanjem ekonomskih aktivnosti i usuglašavanjem potrebnih mjera učini sve što moguće kako bismo zaštitili interese cjelokupne zajednice.

Tim nastojanjima se sada priključuje i Hrvatska udruga poslodavaca još jednim svojim apelom, ovaj puta za pomoć marketinškim i PR agencijama.


 

Autor: Zvonko Pavić

novinar i urednik

0 Flares Twitter 0 Facebook 0 Google+ 0 LinkedIn 0 Email -- 0 Flares ×
%d blogeri kao ovaj: