Pametna nabava

Edukacija u HUP-u

Zagreb, 25. rujna 2019. – U organizaciji Hrvatske udruge poslodavaca, a u suradnji s tvrtkom Nabavom Plus, u sklopu serije edukativnih događanja Pametna nabava – ljudi, tehnologija, promjene održana je edukacija naziva „Nabava 2020 – Hrvatska, EU, svijet“ koja je okupila stručnjake iz područja nabave iz renomiranih i nagrađivanih kompanija.

Glvana tema u sektoru nabave u svijetu je umjetna inteligencija – visoka tehnologija neće zamijeniti važne nabavne procese, već besmislene administrativne poslove koji trenutno opterećuju sustave.

Problemi nabave u našem sustavu, razmatrani su na okruglom stolu na kojem su sudjelovali Petar Milas (Business Operations Manager/Altpro), Denis Miletović (Rukovoditelj operativne nabave/AD Plastik), Daniel Pavlić (PMP/RIS), Nikolina Podoreški (Senior biznis partner u nabavi /Nestlé South East European Market) i Mirela Senica (Voditeljica nabave za CEE i MEA regiju/IBM i Predsjednica HUND-a), a moderatorica je bila Renata Ivaštinović (Nabava Plus).

„Hrvatsko tržište malo je u usporedbi s drugima i zasigurno postoje izazovi u natjecanju s drugim europskim i svjetskim tržištima po pitanju nabave. No, s druge strane, kao mali morali smo pokrivati sve vrste nabave, sve kategorije i nismo nikad imali luksuz specijalizacije za samo jedno područje. Više segmenata koje pokriva nabava u Hrvatskoj zapravo je snaga, a ne nedostatak.“ – izjavila je Mirela Senica, voditeljica nabave za CEE i MEA regiju IBM-a

„Nestlé je transformirao svoje poslovanje u cjelini pa time i nabavu. Pratimo trendove, a jedan od novih trendova je pogled na sve poslovne procese od početka do kraja, uzimajući u obzir širu sliku. Na poslovnog partnera gledamo kao na sučelje kojem se svi pojedinačno prilagođavamo, svatko za svoj dio posla. Specijalisti za nabavu služe kao prevoditelji u komunikaciji onog što partner želi i time pojednostavljuje proces za sve ostale odjele unutar kompanije.“ – rekla je Nikolina Podoreški, Senior biznis partner u nabavi Nestlé – i dodala: „Nabava postaje centralni dio svih poslovnih procesa, a njena zadaća je neprestano raditi na podizanju razine inovativnosti i poboljšavanju cijelog sustava na korist svih uključenih.“

„Važna su strateška partnerstva i pozicioniranje u konkrentnim kvalitetama koje kao tvrtka nudimo. Trudimo se biti ekološki osviješteni, digitalizirani i nuditi dodatne vrijednosti koje drugi ne nude. Dobavljači su također važni kao partneri s kojima moramo surađivati i stvarati dobre međuljudske odnose s njima kako bismo razumjeli tržišne potrebe i sukladno tome, stvarali najbolje strategije prilagodbe.“ – rekao je Denis Miletović, Rukovoditelj operativne nabave AD Plastik

„Nabava više nije sporedna djelatnost kako je nekad bio slučaj, ona sudjeluje u razvoju, kontroli kvalitete, dižemo razinu kvalitete kod dobavljača tako da smanjujemo i potrebu za kontrolom tih istih dobavljača. Pametna nabava utječe na produktivnost i razvoj kompanije jer je napokon prepoznata kao ključan dio poslovnih procesa.“ – izjavio je Petar Milas, Business operation manager, Altpro

Tehnologija i novi trendovi, kao i učenje iz postojećih primjera dobre prakse može pomoći u kreiranju boljih rješenja nabavnih procesa te u poboljšanju postojećih.
___

%d blogeri kao ovaj: