Pet sati čitamo e-poštu

Istraživanje: koliko koristimo e-mail

Zagreb, 30. rujna 2019. – Prosječan zaposlenik suvremene tvrtke, tzv. radnik znanja, provodi više od pet sati čitajući i pišući svoju e-poštu, nalaz je istražvanja koje je nedavno objavila američka softverksa tvrtka Adobe, a koje je obuhvatilo više od tisuću odraslih građana u Sjedinjenim Državama.

Tri i pol sata provodimo čitajući poslovnu elektroničku poštu, a dva sata trošimo na privatno dopisivanje putem Intenreta.

Međutim, vrijeme koje ljudi troške na elektroničku poslovnu korespondenciju već se tri godine smanjuje. Primjerice, 2016. godine, većina ljudi trošila je 4,2 sata na čitanje poslovne e-pošte.

E-pošta je i dalje važna jer ljudima pruža višu razinu privatnosti u komunikaciji od softvera za kolaboraciju i društvenih mreža.

Kad gledamo demografiju, najviše vremena uz e-poštu provode ljudi iz generacije milenijalaca, koji to često rade dok su u krevetu ili dok gledaju televiziju kod kuće. Više od četvrtine tih mladih ljudi prati svoju e-poštu i dok su na odmoru.

Kako bilo, e-pošta se drobro drži kao jedan od glavnih komunikacijskih kanala, iako se tvrkte porizvođači softvera za komunikaciju na radnom mjestu (kao što su Slack i Microsoft Teams, primjerice) nadaju da će ubrzo otići isti smjerom kao i telefaks.

 

Više pojedinosti potražite na ovoj povezinici.

___

%d blogeri kao ovaj: