Podrška mladim volonterima
Platforma #WhatWeValue
8. srpnja 2022. – Hrvatski telekom je predstavio novu besplatno dostupnu digitalnu platfomu, #WhatWeValue, kojoj je cilj omogućiti mladim (punoljetnima, do 30 godine starosti) volonterima financijsku podršku te ih povezati s iskusnim voditeljima humanitarnih i društveno-odgovornih akcija koji im mogu pomoći u ostvarivanju njihovih ciljeva.
Volonteri pripadnici generacije Z na platformi mogu predstaviti svoje neprofitne projekte, povezati se s kolegama iz Europe te steći nova znanja i prilike za suradnju. Dva najbolja projekta mjesečno dobiti će individualiziranu potporu kako bi dodatno unaprijedili svoj rad i povećali vidljivost svojih projekata
82% pripadnika generacije Z volontira i najveća im je motivacija za daljnji rad – pozitivan utjecaj na zajednicu, prijatelje i obitelj.
Podrška se prilagođava potrebama projekta; od online podizanja svijesti, osiguravanja resursa ili korisnih sadržaja do stručnog mentorstva. Platforma pritom koristi NFT tehnologiju za pretvaranje digitalne povezanosti u stvarnu vrijednost.
Različite kategorije uključuju rodnu, rasnu i društvenu jednakost, zastupanje prava osoba s invaliditetom, klimatske promjene, urbanu regeneraciju, mentalno zdravlje, migracije, prava životinja i još mnogo toga.
Na platformi se već nalazi stotinjak prijavljenih projekata iz desetak zemalja, a među njima su i projekti iz Hrvatske – Čisteći medvjedići, Sklonište za napuštene životinje Udruge Pobjede i Udruga Šapa u srcu Ogulin.
Istraživanje koje je provela VICE Media grupa u lipnju 2022. godine pokazalo je kako je čak 82% pripadnika generacije Z na globalnoj razini volonterski angažirano te navode da im je najveća motivacija za daljnji rad – pozitivni utjecaj na zajednicu, prijatelje i obitelj.
Platforma #WhatWeValue dio je programa koji je Deutsche Telekom razvio za osnaživanje mladih putem ključnih tehnologija te je nastavak kampanje #WhatWeDoNext i #WeAreFutureproof, koje su obje istaknule jedinstvenu vrijednost generacije Z za izgradnju pozitivnijeg svijeta.
Platforma #WhatWeValue uključivat će niz aktivnosti, a jedna od njih je i film u režiji nagrađivane Olive Kastebring, sa stvarnim mladim volonterima i kraticom ‘NFT’, koji će biti prisutan na relevantnim društvenim medijima generacije Z, uključujući Instagram, Twitch, Snapchat, Spotify i Tik Tok.