Prihod Zoom aplikacije +169%:

U prvom tromjesečju 2020.

0 Flares 0 Flares ×

Zagreb, 9. lipnja 2020.Zoom, aplikacija za videokonferencije, čija je popularnost eksplodirala početkom ove godine – posebno tijekom “zaključavanja” (koje je u nas počelo 19. ožujka, a završilo 11. svibnja) kada je pola planeta ostalo doma – objavila je da joj je ukupni prihod u prvom tromjesečju, u usporedbi s istim razdobljem prošle godine, porastao za nevjerojatnih 169 posto. Zoom je u prvih stotinu dana ove godine zaradio 328 milijuna američkih dolara.

Zoom se koristi za osobnu, jedan-na-jedan komunikaciju u raznim poslovnim situacijama, ali i za održavanje virtualnih rođendanskih proslava, misa pa i sastanaka Vlada i odbora u raznim organizacijama. Zoomom se može koristiti besplatno, do 40 minuta, nakon čega se mora ili prekinuti video-poziv ili platiti odabranu uslugu.

Eric Yuan, osnivač i izvršni direktor tvrtke Zoom

Zoom, videokonferencijski sustav postoji više od deset godina, koristi gotovo 300 tisuća tvrtki iz cijelog svijeta, koje imaju više od deset zaposlenih.

U početku, aplikacija je imala nekih sigurnosnih ranjivosti koje je tvrtka obećala ukloniti do kraja lipnja ove godine. Riječ je o tzv. “zoombombingu” – hakerskoj provali u video-komunikaciju, što je neke navelo da se za komunikaciju uživo putem internera okrenu nekim konkurentskim rješenjima, alatima kao što su Skype, Webex i tome slični alati koje odnedavno nude Facebook i Google.

Svjetsko tržište alata za internetske video-konferencije vrijedilo je prošle godine oko 14 milijardi dolara, a procjenjuje se da će narasti do vrijednosti veće od pedeset milijardi dolara tijekom slijedećih pet godina, tvrdi se u nedavnom istraživanju analitičke kuće Global Market Insights.

Što se tiče Zooma, oni se nadaju do kraja ove godine zaraditi bar jednu milijardu dolara. Vidjet ćemo hoće li u tome i uspjeti, jer sve više zemalja smanjuje uvedene restrikcije i sve više ljudi se vraća u normalne, pred-korona načine funkcioniranja.

Štoviše, većina prihoda koje je Zoom ostvario u prvom tromjesečju došlo je od malih tvrtki, koje su pretežno kupovale mjesečne pretplate.


 

0 Flares Twitter 0 Facebook 0 Google+ 0 LinkedIn 0 Email -- 0 Flares ×
%d blogeri kao ovaj: