Primjer dobre prakse

Ericsson Nikola Tesla – rad u izvanrednim okolnostima

0 Flares 0 Flares ×

Zagreb, 2. travnja 2020. – Tvrtka Ericsson Nikola Tesla bila je među prvima u nas koja je osjetila izravan udar pandemije korona virusa pa je i prva počela s nizom sigurnosnih i zdravstvenih mjera, koje su dodatno ojačane nakon potresa koji je pogodio Zagreb, prije deset dana.

Svi zaposlenici Ericssona Nikole Tesle, koji svoj posao mogu raditi od kuće – i rade ga od kuće. Međutim, pod posebnim opterećenjem su zaposlenici u podršci telekom operatorima koji danonoćno nadziru rad mreža.

Ericsson Nikola Tesla se pridružio inicijativi #studentipomazu. Na 3D printerima u Zagrebu i Splitu zaposlenici printaju nosače za vizire za zaštitu medicinskog osoblja.

Statistika pokazuje da je govorni promet u mobilnim mrežama tijekom prvog tjedna rada od kuće konstantno rastao te je na kraju tjedna dosegao porast od 60 posto. U nedjelju, 22. ožujka, ujutro, neposredno nakon potresa, oboreni su svi rekordi opterećenja, jer se govorni promet više nego udvostručio.

Usprkos svim tim opterećenjima, pravodobnom reakcijom, osigurana je stabilnost i operativnost sustava.

Budući da je potres izazvao i požar u jednom dijelu zgrada Hrvatskog Telekoma u Zagrebu, oštetivši dio opreme, iz sigurnosnih je razloga isključeno napajanje, što je rezultiralo prekidom fiksnog pristupa internetu.

Zahvaljujući naporima HT-ovih, ali i zaposlenika Ericssona Nikole Tesle, u iznimno zahtjevnim uvjetima, problem je riješen.

Uz preventivni i preporučeni rad od kuće, Centar za istraživanje i razvoj, jedan od najvećih u korporaciji Ericsson, redovito obavlja svoje zadatke, a u nekim aktivnostima čak proširuje svoje odgovornosti te na njihovu realizaciju preusmjerava one zaposlenike iz drugih dijelova kompanije koji su zbog zabrane putovanja onemogućeni u svom radu na terenu.

U suradnji s Ministarstvom zdravstva, Hrvatskim zavodom za javno zdravstvo, Agencijom za podršku informacijskim sustavima i informacijskim tehnologijama te s Hrvatskim zavodom za zdravstveno osiguranje, Ericsson Nikola Tesla je nadogradio Centralni zdravstveni informacijski sustav RH, a posebno njegovu sigurnosnu infrastrukturu, kako bi omogućio implementaciju novih, u borbi protiv COVID-19 infekcije, posebno važnih web aplikacija.

U doba nesigurnosti kompanija se trudi djelovati odgovorno i konstruktivno u svom temeljnom poslovanju, a povrh toga pokazati ljudskost i empatiju u baš svakoj donesenoj odluci, u svakoj radnji koju poduzima i svakoj akciji koju podupire. U tom smislu kontinuirana komunikacija sa zaposlenicima koji uglavnom rade od kuće predstavlja izuzetno važnu kariku u osiguranju kontinuiteta poslovanja i motivacije ljudi.

Nakon donacije računala Klinici za infektivne bolesti “Dr. Fran Mihaljević”, Ericsson Nikola Tesla se, ponukan pozivom za pomoć Hrvatskog studentskog zbora pridružio inicijativi #studentipomazu. Na 3D printerima u Zagrebu i Splitu zaposlenici printaju nosače za vizire za zaštitu medicinskog osoblja. Ono što je počelo kao mala volonterska akcija, dobilo je veći zamah kada je predsjednica kompanije, mr.sc. Gordana Kovačević, odobrila budžet za nabavku materijala iz kojeg bi se prema prvoj procjeni s terena moglo isprintati više tisuća vizira.


 

0 Flares Twitter 0 Facebook 0 Google+ 0 LinkedIn 0 Email -- 0 Flares ×
%d blogeri kao ovaj: