Snažan rast prihoda United Grupe

Telemach, Nova TV, N1…

0 Flares 0 Flares ×

8. lipnja 2021. – United Grupa*, u okviru koje u Hrvatskoj posluju telekom operator Telemach Hrvatska te televizije i portali Sport Klub i N1, Nova TV, Doma TV kao i portal dnevnik.hr, objavila je konsolidirane financijske rezultate za 2020. godinu i prvo tromjesečje 2021. godine

Prihodi u 2020. godini porasli su za 56,5% i iznose 1.16 milijardi eura, dok su prihodi za prvo tromjesečje 2021. porasli za 126,5% na 439,4 milijuna eura. Uključujući efekte akvizicija zaključno s prvim tromjesečjem 2021. godine iznose 1,9 milijardi eura.

Prilagođena EBITDA povećala se za 52,5% i iznosi 481,3 milijuna eura u 2020. godini, dok je prilagođena EBITDA u prvom tromjesečju 2021. porasla za 111,8% na 179,2 milijuna eura. Slično tome, prilagođena EBITDA za posljednja dva tromjesečja na godišnjoj razini, uključujući efekte akvizicija u ožujku 2021. godine iznosila je 763 milijuna eura.

Investicije (kapitalna ulaganja) su se povećale za 57,3% na 310,2 milijuna eura u 2020. godini, dok su se kapitalna ulaganja za prvo tromjesečje 2021. godine povećala za 57,9% na 91,3 milijuna eura u prvom tromjesečju 2020. godine. To je rezultiralo konverzijom gotovine od 171,1 milijuna eura u 2020. u usporedbi sa 118,4 milijuna eura u 2019. i povećanjem na 87,9 milijuna eura u prvom tromjesečju 2021. sa 26,8 milijuna eura u prvom tromjesečju 2020. godini.

Detalji o rezultatima kompanije dostupni su na internetskoj stranici United Grupe


*Ulazak United Grupe u Hrvatsku, Bugarsku i Grčku povećao je ukupno tržište Grupe na približno 40 milijuna ljudi uz značajan rast prihoda na razini od gotovo dvije milijarde eura godišnje. Broj korisnika na kraju prvog tromjesečja 2021. iznosi približno 11 milijuna, što je rast od 120 posto u odnosu na prethodnu godinu. Akvizicije su najviše pridonijele rastu kompanije, a organski rast ostvaren je u segmentima Pay TV usluga, telefonije, mobilne telefonije i interneta. Grupa nastavlja s investicijama širom regije, uključujući ulaganja u fiksnu i mobilnu mrežu, kao i u medije. Program vrijedan 500 milijuna eura najavljen u ožujku, kao podrška uvođenju nove generacije optičke mreže diljem jugoistočne Europe, omogućiti će milijunima privatnih i poslovnih korisnika pristup 10 Giga uslugama. United Grupa nastavlja i s uvođenjem 5G mobilnih usluga u jugoistočnoj Europi, uz aukcije od 51,6 milijuna eura za stjecanje novih 5G frekvencija za Telemach Slovenija i 2,3 milijuna eura za VIVACOM Bugarska. Krajem 2020. godine, United Grupa je proširila svoje poslovanje na e-trgovinu pokretanjem prve integrirane online i TV trgovine Shoppster.com u Srbiji i Sloveniji. Kroz ovu greenfield investiciju, United Grupa nastoji dodatno iskoristiti svoj telekomunikacijski i medijski sustav, kreirajući nove izvore prihoda na ovom brzo rastućem i dinamičnom tržištu.


 

Autor: Pokreni posao

najkraći put do najbolje informacije za one koji žele stvarati nove vrijednosti

Odgovori

0 Flares Twitter 0 Facebook 0 Google+ 0 LinkedIn 0 Email -- 0 Flares ×
%d blogeri kao ovaj: