Strategija kvalitetnog sadržaja

Personalizirana televizija i satelitski internet

Aflenz, 25. rujna 2019. – Već osam godina tvrtka A1 Hrvatska, podružnica Grupe Telekom Austria, ulaže u razvoj televizije i fiksne mreže. Val tih ulaganja počeo je 2011. preuzimanjem Bneta, tada vodećeg operatera kabelske televizije u našoj zemlji. Integracijom Bneta, i s još nekoliko dodatnih manjih akvizicija, tvrtka A1 preobrazila se u pružatelja konvergentnih usluga na hrvatskom tržištu te je sadržaje satelitske televizije ponudila svim korisnicima koje je dosegnula putem svoje fiksne mreže.

Ponuda satelitskih usluga, uz najavu još nekoliko dodatnih usluga koje će uzdrmati pojedine segmente hrvatskog digitalnog tržišta, bila je povod predstavljanju instalacije A1 Teleport Aflenz. Riječ je o jednoj od najvećih satelitskih postaja u Europi, koja se nalazi na lokaciji s najviše sunčanih dana u južnoj Austriji.

Teleport Aflenz tehnička je infrastruktura za distribuciju TV signala i podataka u srednjoj i istočnoj Europi koja tvrtkama članicama Telekom Austria Grupe omogućuje pristup do 75 milijuna kućanstava

Teleport Aflenz podignut je prije gotovo četrdeset godina i funkcionira kao pristupna točka do satelita svim tvrtkama članicama Telekom Austria Grupe. Tijekom desetljeća, postaja se sustavno modernizirala i danas ima 63 satelitske antene koje su razmještene na 6500 četvornih metara površine. Svaka od tih antena spojena je na satelit tvrtke Eutelsat koji prenosi goleme količine multimedijalnih podataka u određena područja na našem planetu. Oko polovica energije za satelitsku postaju Aflenz dolazi iz obnovljivih izvora energije – solarnih panela instaliranih u krugu samog Teleporta.

Teleport Aflenz tehnička je infrastruktura za distribuciju TV signala i podataka u srednjoj i istočnoj Europi koja tvrtkama članicama Telekom Austria Grupe omogućuje pristup do 75 milijuna kućanstava. Satelitska infrastruktura u Aflenzu prenosi više od tisuću televizijskih kanala do korisnika u sedam zemalja. U Hrvatskoj putem A1 mreže može se gledati nešto više od 300 televizijskih kanala.

Uz to, A1 pruža i uslugu IP televizije, koju sada koristi više od 80 tisuća kućanstava, a DVB-C uslugu putem A1 koristi 200 tisuća korisnika.  Neke od novih usluga tvrtke A1 Hrvatska su Xplore televizija (njihova nova, OTT (over-the-top) platforma koja će ponuditi sadržaje 4K kvalitete) i Xplore Music, koja treba biti snažan konkurent uslugama kao što su Spotify i Deezer.

Možda najsnažniji adut u lepezi noviteta tvrtke A1 bit će i jedna posve nova vrsta televizijske platforme – personalizirana televizija: u cijelosti svakom pojedinom korisniku prilagođena televizija. Riječ je o usluzi koju će A1 predstaviti početkom sljedeće godine i koju najavljuju kao svojevrsnu revoluciju na hrvatskom tržištu.

Više pojedinosti: www.a1.hr
___

%d blogeri kao ovaj: