Svi bi na sajmove

97 posto tvrtki želi izlagati uživo

0 Flares 0 Flares ×
Poslovni ljudi zaželjeli su se osobnih kontakta. Slika prikazuje posjetitelje sajma RailLog, održanog u Južnoj Koreji. Foto: Messe Frankfurt

28. srpnja 2021. – Prema istraživanju tržišta koje je proveo jedan od najvećih europskih organizatora poslovnih događaja, njemačka tvrtka Messe Frankfurt, tijekom koje je anketirala svoje korisnike, 97 posto tvrtki želi opet uživo sudjelovati na sajmovima.

Istraživanje (CCC – Customer Care Campaign) je prvi put održano prošle godine i cilj mu je bilo prikupljanje informacija o utjecaju pandemije na sajmove i poslovne događaje.

Anketa koja je ponovljena ove godine polazaIa je da su tvrtke koje su prije korona krize redovno nastupale na sajmovima to nastavile i na hibridnim formatima tih događaja, ali i da su se zaželjeli putovanja i osobnih kontakta, licem u lice.

Drugim riječima, samo tri posto anketiranih žele nastavak internetskih sajmova. 67 posto ih je za sajmove uživo, a 30 posto je zadovoljno kombinacijom digitalnih usluga koje dobivaju kroz hibridne oblike poslovnih događaja, dakle malo uživo, malo online.

U istraživanju je sudjelovalo respekatiblnih 59 tisuća tvrtki iz cijeloga svijeta.

Više pojedinosti


 

Autor: Zvonko Pavić

novinar i urednik

0 Flares Twitter 0 Facebook 0 Google+ 0 LinkedIn 0 Email -- 0 Flares ×
%d blogeri kao ovaj: