Treća konferencija za online trgovce

Proglašeni najbolji hrvatski internetski dućani.

0 Flares 0 Flares ×
Treća konferencija za online trgovce, CRO Commerce, održana je u petak i subotu, prvi put hibridno, a pratilo ju je više od 400 ljudi. Foto: eCommerce. hr

11. listopada 2021. – Rezultati istraživanja online kupaca u Hrvatskoj, koje je u rujnu provela Udruga eCommerce Hrvatska, pokazali su da čak 38% Hrvata kupuje putem interneta bar jednom mjesečno, a 22% njih i nekoliko puta tjedno. S pandemijom koronavirusa porastao je broj novih kupaca koji prije nisu kupovali online, ali i trgovaca koji dotad nisu imali vlastite internetske trgovine.

Iako kupci sve više kupuju online, Hrvati još uvijek imaju problem s povjerenjem kod plaćanja karticama, no udruga hrvatskih web trgovaca ima rješenje i za to, a riječ je o oznaci povjerenja eCommerce Hrvatska Trusted Shop.

Udruga eCommerce Hrvatska danas okuplja više od 2000 članova, od kojih njih 500 čine internetske trgovine svih veličina, a osim najnovijih rezultata istraživanja online kupovine u vrijeme pandemije, predstavili su još dvije novosti – svoju oznaku povjerenja Trusted Shop i edukacijski portal za članove koji se nalazi na adresi edu.ecommerce.hr. Svi koji žele nositi Trusted Shop oznaku povjerenja moraju zadovoljiti 11 kriterija eCommerce.hr Kodeksa ponašanja.

Što se tiče trendova u online kupovini, rastući trend je tzv. Q-commerce koji u razvoju online kupovine spaja sve najvažnije za kupca – širinu asortimana, konkurentnu cijenu, brzinu dostave, praćenje pošiljke u stvarnom vremenu, te kvalitetnu i brzu komunikaciju tijekom i nakon kupovine. Drugi rastući trend u hrvatskoj elektroničkoj trgovini su kriptovalute kao sve prisutnije i prihvaćenije sredstvo plaćanja. Neizostavna tema bila je i poveznica između eCommercea i prometa s obzirom na to da eCommerce utječe na način i brzinu dostave. Najmlađi predavač imao 17 godina, a predstavio je riješenje koje posjetiteljima omogućauje povoljniju dostavu.

Jedna od tema konferencije bio je i influencer marketing, na samom kraju proglašene su i najbolje internetske trgovine u Hrvatskoj: Mobis.hr koji je uz to stari-novi pobjednik za najbolji UX i najbolji SEO. Ocjenjivano je 58 web trgovina u pet kategorija – UX, Content, SEO, Legal te Buyers journey.

Više pojedinosti


 

Autor: Pokreni posao

najkraći put do najbolje informacije za one koji žele stvarati nove vrijednosti

Odgovori

0 Flares Twitter 0 Facebook 0 Google+ 0 LinkedIn 0 Email -- 0 Flares ×
%d blogeri kao ovaj: