Trening digitalne transformacije u turizmu

Uplift Akademija

0 Flares 0 Flares ×
Članovi žirija i pobjednički tim Uplift akademije. Foto: MediaVal

11. travnja 2022. – U okviru Mastercardova projekta Uplift, koji mikropoduzetnicima te malim i srednjim poduzetnicima pruža sve potrebno za tehnološki i tržišni razvitak, u listopadu 2021. startala je i Uplift akademija koju provodi Algebra.

Riječ je o sveobuhvatnom edukativnom programu za mikro, male i srednje poduzetnike koji je usmjeren na turistički sektor, a prvu generaciju polaznika činilo je 39 stipendista.

Online program u trajanju od 20 tjedana bio je podijeljen na devet cjelina, a polaznici iz svih dijelova Hrvatske dobili su priliku kroz mentorski program imati praktične vježbe i zadatke te raditi konkretne projekte digitalne transformacije u turizmu.

Svoje ideje timovi su krajem prošlog tjedna predstavili pred žirijem na velikoj završnici edukativnog programa u novom kampusu Algebre.

Žiri su činili Hrvoje Balen (Algebra, član Uprave), Domagoj Oreb (Feelsgood, suosnivač), Gea Kariž (Mastercard, direktorica marketinga), Mario Aunedi Medek (Media Val, direktor), Leo Mršić (Algebra LAB, direktor), Ivan Voras (Equinox, direktor i osnivač), Helena Matuša (WBAIF Croatia, Poduzetnički centar Krapinsko-zagorje županije, direktorica), Vanja Vlak (Prosperus Invest, direktor za investicije).

Najbolji projekt (i 30 tisuća kuna) predstavio je tim Mirlin & Co., koji čine Marko Dorčić, voditelj Heritage Hotela Forza u Baškoj, Sanja Protić iz OPG-a Sanja Protić s Korčule i Danijel Dugina iz hotela Picok u Đurđevcu. Njihov projekt je podrazumijevao osnivanje poljoprivredne zadruge malih poljoprivrednika, prvenstveno na otocima, a zatim i šire, odnosno ideja je bila razviti tzv. “gruntek za restorane” kako bi ih opskrbljivali domaćim i svježim proizvodima. Restorani bi na taj način eliminirali potrebu za različitim dobavljačima i osigurali pouzdan izvor ekološki uzgojenih domaćih proizvoda.

Program je koncipiran je tako da polaznici steknu znanja potrebna u modernom poslovanju, da im se pruži sve potrebno za njihov tehnološki i tržišni razvitak te da se stvore poduzetnici koji razmišljaju izvan okvira, koji mogu samostalno voditi i širiti svoje poslovanje neovisno o tome koliko zaposlenika imaju.

Kroz prezentaciju projekta pokazano je kakvi su problemi domaćih restorana, ali i koji potencijal se krije u neiskorištenim poljoprivrednim dijelovima Hrvatske. Uz to, projekt nije prekompliciran za izvedbu, ne zahtjeva dugotrajnu tehnološku pripremu nego je više riječ o dogovorima i koordinaciji s lokalnim zajednicama i lokalnom upravom, te njihovoj dobroj volji. Svi investitori žele brzo vidjeti povrat svog novca, što je bio plus za tim koji je radio projekt. Uz to projekt ima i jaku društveno korisnu komponentu.

Polaznici Uplift akademije su u sklopu programa učili o osnovama kritičkog razmišljanja i rješavanja problema, alatima digitalne transformacije, poduzetništvu i inovacijama, osnovama online marketinga i e-commercea, naprednim prodajnim i cjenovnim strategijama, fondovima za financiranje projekata i razvoja, ali i osnovama financijskog planiranja i menadžerskog računovodstva. Cijeli program koncipiran je tako da polaznici steknu velik set znanja potreban u modernom poslovanju, da im se pruži sve potrebno za njihov tehnološki i tržišni razvitak te da se stvore poduzetnici koji razmišljaju izvan okvira i koji mogu potpuno samostalno voditi i širiti svoje poslovanje neovisno o tome koliko zaposlenika imaju.

Cilj mentorskog programa je bio da se za ljude koji su slušali na Uplift akademiji edukativni sadržaj o tome kako unaprijediti turističku ponudu, između ostalog i korištenjem digitalnih tehnologija, napravi i studija slučaja koja će pokazati kako da to naučeno odmah i primjene.

Najveći izazov bila je činjenica da se polaznici akademije međusobno nisu imali prilike osobno upoznati, jer su predavanja bila online, ali to je ujedno bila i najveća vrijednost programa: zahvaljujući radu na zajedničkim projektima, polaznici su se zbližili i istinski povezali.

Mastercard s projektom Uplift nastavlja dalje. S obzirom na to da sektor mikro, malih i srednjih poduzetnika čini ukupno 99,7 posto domaćih poduzeća te da su osnivači, vlasnici i djelatnici koji stoje iza tih poduzeća, naročito oni iz sektora turizma i uslužnih djelatnosti, glavna pokretačka snaga hrvatske ekonomije te da o njima u velikoj mjeri ovisi budućnost zemlje, Mastercard će i u novoj sezoni financirati edukaciju mikro, malih i srednjih poduzetnika te nastaviti pružati inspirativan i edukativan sadržaj na platformi uplift.hr


 

Autor: Pokreni posao

najkraći put do najbolje informacije za one koji žele stvarati nove vrijednosti

0 Flares Twitter 0 Facebook 0 Google+ 0 LinkedIn 0 Email -- 0 Flares ×
%d bloggers like this: