Virtualni dućan

A1

Zagreb, 2. listopada 2019. – U skladu s digitalnim navikama korisnika, koje pokazuju godišnji porast u broju posjeta (20%) na web stranici www.a1.hr, koju mjesečno posjećuje više od milijun ljudi, pri čemu se najviše transakcija realizira putem mobilnih uređaja (65%), A1 je jučer pokrenuo novi oblik prodaje proizvoda i usluga kroz digitalne kanale – A1 virtualni dućan.

Riječ je o usluzi koja omogućuje korisniku da u stvarnom vremenu razgovara s djelatnikom A1, koji ga preko video veze može provesti kroz ponudu, pokazati mu proizvode, predstaviti usluge i odmah mu odgovoriti na sva pitanja te mu, ako korisnik to poželi, pomoći u realizaciji kupnje.

Korisnicima koji su već isprobali novu uslugu tvrtke A1 sviđa se osobni kontakt s prodajnim agentima, koji mogu ostvariti iz udobnosti svojeg doma – ili s bilo kojeg drugog mjesta, ako su sa sobom ponijeli mobitel i laptop.

A1 virtualni dućan moguće je posjetiti na internetskoj stranici www.a1.hr jednostavnim klikom na posebnu ikonu. Korisnik ostavlja svoj broj, a djelatnik u trgovini korisnika „poziva“ u virtualnu kupnju.

Za uspostavu razgovora korisniku su potrebni računalo i mobilni uređaj, odnosno pametni telefon, koji mu omogućuju da na zaslonu svog uređaja vidi samu trgovinu i njena djelatnika, omogućujući mu iskustvo fizičke poslovnice, ali s lokacije koja njemu odgovara.

Platforma objedinjuje video-prijenos uživo, slanje poruka u stvarnom vremenu, glasovnu komunikaciju i chatbot funkcionalnosti u jednu uslugu, pa komunikacija postaje brža, neposrednija i interaktivnija, a korisniku se omogućuje personalizirano i poboljšano korisničko iskustvo.

___

%d blogeri kao ovaj: