Zaba kontakt centar je najbolji
Zaba je nagradu odnijela u konkurenciji šest kontakt centara s 31 i više radnika
Kontakt centar Zagrebačke banke najbolji je kontakt centar s više od trideset zaposlenih. Priznanje je dodijeljeno na 13. sastanku (tzv.MeetUP-u) Contact Center Akademije, koji se ovaj tjedan održao u Zagrebu.
MeetUp Contact Center Akademije je godišnja konferencija usmjerena na razmjenu najboljih praksi iskustava klijenata na hrvatskom tržištu.



„Cilj kontakt centra Zagrebačke banke je što brže i efikasnije odgovoriti trenutnim potrebama naših klijenata u njihovom poslovanju s bankom. To ponekad može biti izazovno, s obzirom na dinamiku i odgovornost koju naši bankari svakodnevno preuzimaju. Zato nam je ovo priznanje važno, prvenstveno bankarima kontakt centra koji su u svakom trenutku klijentima na raspolaganju. I dalje ćemo kontinuirano raditi na kvaliteti naših servisa, obnovi znanja i razvoju novih vještina bankara, kako bi našim korisnicima omogućili najbolje korisničko iskustvo“, poručila je Dijana Hrastović, članica Uprave Zagrebačke banke.
Odluku o najboljem Kontakt centru u Hrvatskoj donio je stručni žiri od šest članova, na temelju strategije komunikacijskih kanala, pregleda usluga, ključnih ciljeva i mjera uspjeha te obujma i vrsta kontakata kroz različite komunikacijske kanale.
Zaba je nagradu odnijela u konkurenciji šest kontakt centara s 31 i više radnika
___